WinPatrol PLUS” ابزاری قدرتمند برای جلوگیری از ورود کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و… به سیستم عامل است.این نرم افزار از یک نوع روش اکتشافی برای تشخیص حملات و آلودگی های بهره می برد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه های امنیتی سنتی،برای تشخیص آلودگی ها،هارد دیسک سیستم را اسکن می کنند.اما این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی R.I.D امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم را می دهد.همانطور که می دانید بسیاری از برنامه ها منبعی برای جاسوسی و سرقت اطلاعات محسوب می شوند.این نرم افزار با اسکن تمام برنامه های سیستم و حتی با ویرایش آن ها مانع از ورود کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و… به سیستم عامل می شود.با استفاده از این نرم افزار می توانید برای تمامی برنامه ها سطح دسترسی تعریف کنید.کاربران می توانند سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمایند یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنند.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
– تامین امنیت سیستم در برابر کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و…
– اسکن تمامی برنامه های سیستم برای تشخیص آلودگی
– استفاده از تکنولوژی R.I.D  برای ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا
– امکان تعریف سطح دسترسی برای تمامی برنامه ها و فایل ها
– و…

راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار:
1- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
2- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
3- ممکن است با توجه به خاصیت ذاتیKeygen ها، آنتی ویروس شما، فایل Keygen  را به عنوان ویروس شناسایی کند و از اجرای آن جلوگیری کند.در اینصورت بهتر است آنتی ویروس خود را در طی فرآیند نصب غیرفعال کنید.
4- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Keygen را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Keygen.exe را اجرا و سپس عملیات رجیستر را انجام دهید.
5- اگر فایل Keygen به درستی بر روی سیستم شما اجرا نمی شود،به معنی این است که سیستم شما آخرین نسخه نرم افزار Microsoft .NET Framework را ندارد.
6- می توانید آخرین نسخه نرم افزار  Microsoft .NET Framework را از اینجا دریافت نمائید.

برای مشاهده ی راه حل های رفع ارور اکسترکت فایل های فشرده کلیک کنید
باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری