نرم-افزار-توسعه-و-برنامه-نویسی-زبان-go-jetbrains-gola

JetBrains GoLand یک محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار تجاری (IDE) میباشد. برنامه GoLand به منظور ارائه محیطی ارگونومیک برای توسعه زبان برنامه‌نویسی GO طراحی شده و محیط جدید یکپارچه توسعه نرم‌افزار باعث ارتقاء پلتفرم IntelliJ شده و همراه با دستیار کدنویسی (coding assistance) و ادغام ابزارها برای زبان برنامه نویسی GO می باشد.

از ویژگی های محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار این برنامه می توان به آنالیز کد ، جستجو برای ارتباطات میان نمادها ، تکمیل خودکار کد ، جستجوی سریع ، آنالیز هوشمد خطاها ، فرمت بندی و بازسازی کد اشاره کرد. استفاده از برنامه GoLand و ویژگی های قابل توجه آن مانند آنالیز ایستای کد و طراحی ارگونومیک موجب شده است که توسعه زبان برنامه نویسی نه تنها کارآمد و موثر باشد بلکه تجربه ای لذت بخش برای کاربر خواهد بود. همچنین این برنامه ابزارهای مهم دیگری همچون اشکال یاب جامع ، یکپارچه سازی کنترل نسخه ، ابزار پوشش (coverage tool) و rest-runner را در اختیار کاربر قرار می دهد.


[irp]

ویژگی های نرم افزار  JetBrains GoLand:

  • رسیدگی کدنویسی : IDE کد شما را تجزیه و تحلیل می کند, به دنبال ارتباط بین نمادها, برای ارائه تکمیل کد می گردد, ناوبری سریع, تجزیه و تحلیل خطاهای هوشمند, قالب بندی غیره
  • طراحی ارگونومی GoLand : با هم, تجزیه و تحلیل کدهای استاتیک قدرتمند و طراحی ارگونومیک نه تنها باعث توسعه تولیدی بلکه یک تجربه لذت بخش نیز می شود.
  • ابزارهای یکپارچه GoLand : ابزارهای ماموریتی مهم مانند استراحت اجرا کننده, ابزار پوشش, دیباگر ویژه و یکپارچه سازی کنترل نسخه
  • پلاگین اکوسیستم IntelliJ : در صورتی که شما علاوه بر مجموعه ای از ابزارهای ساخته شده, به چیزی نیاز داشته باشید, پلاگین اکوسیستم IntelliJ به شما کمک کند.
  • ایجاد کد : در برخی موارد IDE می تواند برای شما یک کد جزیی ایجاد کند. به عنوان مثال, اگر Ctrl + O را فشار دهید, IDE به شما کمک می کند تا هر رابط را با تولید روش های آن به کار ببرید.
  • ترمینال : IDE همراه با یک ترمینال داخلی ساخته شده است. بسته به پلت فرمتان, می توانید با خط فرمان خطی, Far, power shell یا bash کار کنید. با استفاده از Alt + F12 ترمینال را فراخوانی کنید و هر دستور را بدون خروج از IDE اجرا کنید.
  • ابزار دیتابیس : در هنگام ویرایش SQL, از کمک برنامه نویسی هوشمند استفاده کنید. اتصال به پایگاه داده های زنده, اجرای دستورات, مرور و اکسپورت کردن داده ها و غیره
باکس دانلود

دانلود با لینک مستقیم - حجم 296 مگابایت

راهنمای نصب

استفاده از فایل لایسنس – توسط Zhile:

1) ابتدا نرم افزار را نصب کنید. نرم افزار را به صورت Eval اجرا کنید که مدت زمان 30روزه رایگان به شما خواهد داد. وارد محیط نرم افزار که شدید، آن را بسته و مجدد اجرا کنید.

2) حال، وارد پوشه ACTIVATORS / Zhile.v3.0.3 از محتوای دانلودی خود بشوید. فایلی با نام “jetbrains-agent.jar” در این پوشه قرار دارد. این فایل را کشیده و در محیط نرم افزار رها کنید (Drag & Drop انجام دهید). سپس پیغام Restart نرم افزار به شما داده می شود. این گزینه را انتخاب کنید.

3) وقتی که نرم افزار ریستارت می شود، این بار پنجره “JetbrainsAgent Helper” برای شما نمایش داده خواهد شد. در زبانه License By توصیه میکنیم که گزینه “License server” را انتخاب کنید و تیک گزینه I’m Offline را فعال کنید. سپس بر روی Install jetbrains-agent for … کلیک کنید. از شما درخواست تایید می کند، گزینه Yes را بزنید.

4) صفحه فعال سازی نرم افزار مجدد برای شما نمایش داده می شود. گزینه License Server را انتخاب کنید و آدرس زیر را به عنوان لایسنس سرور به نرم افزار بدهید و سپس گزینه Activate را کلیک کنید:

http://fls.jetbrains-agent.com

5) پیغام Floating Ticket obtained برای شما نمایش داده می شود. بر روی Continue کلیک کنید.

—————–

نکته اول) اگر می خواهید از روش Activation Code نرم افزار را فعال کنید، لطفا راهنمای موجود در فایل !!HOWTO!!.txt را مطالعه کنید. روند کار دقیقا مشابه لایسنس سرور است و فقط به جای مقدار لایسنس سرور، باید مقدار موجود در فایل “ACTIVATION_CODE.txt” را در گزینه Activation Code وارد کنید. توصیه ما استفاده از روش لایسنس سرور می باشد.

نکته دوم) چنان چه امکان دریافت Eval به صورت 30روزه را ندارید، می توانید از فایل درون پوشه “Reset JetBrains Evaluation” استفاده کنید تا دوره 30روزه آزمایشی شما مجدد فعال شود. پس از فعال سازی، طبق آموزش نصب، لایسنس مادام العمر را فعال کنید.

توضیحات و مشخصات
مشخصات
  • پسورد: www.mihandownload.com
  • شرکت سازنده: JetBrains
سیستم مورد نیاز

System requirements

  • Win : Windows 10/8/7 (64-bit)
  • Mac : macOS 11 or higher
  • Linux : GNOME or KDE desktop
  • 2 GB RAM minimum
  • 4 GB RAM recommended
  • 1024x768 minimum screen resolution
نویسنده: قاسمی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری