PrinterShare mobile print برنامه ی جالبیست که توسط آن می توانید گوشی های هوشمند اندروید خود را به پرینتر مورد نظر متصل کرده و از اطلاعات مورد نظر خود پرینت بگیرید. این برنامه به وسیله بلوتوث و وای فای به پرینتر متصل می شود و امکان پرینت محتویات گوشی را بدون نیاز به PC فراهم می کند. می توان گرفتن پرینت از پیامک ها را مهمترین ویژگی این نرم افزار اندروید دانست. چاپ مستقیم بوسیله Wi-fI، بلوتوث و کابل بدون نیاز به کامپیوتر، چاپ از راه دور به صورت نامحدود، پشتیبانی از انواع ویندوز ها و … از جمله امکانات این برنامه می باشد. در نسخه جدید این برنامه از محتویات ایمیل ها مانند Gmail نیز به راحتی می توانید پرینت بگیرید. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که تصاویر با فرمت های JPG, PNG, GIF و اسناد و متن ها با فرمت های PDF, DOC, XSL, PPT, TXT را چاپ نمایید. همچنین این برنامه از تمامی شماره تماس ها، پیامک ها و دیگر اطلاعات گوشی پشتیبانی می کند. مشکل عدم رندر با کیفیت برخی از مقالات در این نسخه به طور کامل برطرف شده است.هم اکنون شما می تواندی آخرین نسخه از  این نرم افزار را از سرور های قدرتمند میهن دانلود دریافت کرده و لذت ببرید . دانلود در ادامه مطلب ….

download دانلود نرم افزار نمایش شرعت اینترنت Internet speed meter   اندرویددانلود نرم افزار  PrinterShare mobile print  با حجم ۲.۴۲ مگابایت .

password دانلود نرم افزار نمایش شرعت اینترنت Internet speed meter   اندرویدپسورد : برای استفاده آسان پسورد قرار داده نشده است

url دانلود نرم افزار نمایش شرعت اینترنت Internet speed meter   اندرویدمنبع : وبسایت میهن دانلود

 

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری