نام بازی: Toy Story 3
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: Jun 15, 2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Disney
حمایت توسط : Avalanche Productions
درجه بندی سنی : +7
قابلیت آنلاین:ندارد

یکی از زیباترین بازی های موجود در دنیای گیم که مخلوطی از گرافیک فانتزی با ژانر اکشن میباشد بازی فوق العاده اسباب بازی های 3 میباشد.این بازی بر اساس انیمیشن زیبای آن ساخته شده است که در تاریخ 15 ژوئن سال 2010 توسط کمپانی نام آشنای دیزنی منتشر و توسط  کمپانی اوالانچ پروداکشن ریلیز شد . در ادامه به نقدی کوتاه از بازی و نقل قول هایی از سایت های گیم جهانی و ارائه بازی می پردازم. داستان بازی فوق العاده میباشد.تا کنون هر چه از کمپانی دیزنی دیده ایم همگی به نوعی دارای امتیازاتی برتر نسبت به سایر کمپانی های هم سبک میباشد.این بازی نیز به همین صورت میباشد.داستان : ماجرا از آن جا آغاز میشود که در اتاقی جمعی از اسباب بازی های جادویی جمع شده اند به طوری که کنترل و نظم اتاق به علت بی شماری اسباب بازی غیر قابل کنترل میباشد.هر کدام از اسباب بازی ها دارای یک توانای خاص خود میباشد.شخصیت اصلی این بازی همان کودک شماره های گذشته میباشد که اکنون به کاراکتری با شخصیت بزرگ تبدیل شده…آن شخص آندی میباشد که گفته میشود زمان آن رسیده که از اسباب بازی های خود دست بکشد و برای رفتن به دانشگاه آماده شود. در این هنگام هست که …. !!!توجه کنید شخصا معتقدم شماره سه این بازی به شدت به شماره های گذشته ان مربوط میباشد.این بدین معناست که چنان چه شماره های قبلی بازی را انجام نداده اید پشت سر گذاشتن مراحل این بازی با توجه به وابستگی آن به سختی صورت میگیرد.بازی اسباب بازی های سه تا کنون امتیازی از سایت گیم اسپات نگرفته است اما پیش بینی میشود که با توجه به امتیاز های کلی که گیمر ها و منتقدان داده اند این بازی امتیازی حدود 8 از 10 را بگیرد که چنین امتیازی از چنین بازی با این سبک قابل تقدیر میباشد. سازندگان بازی در حین بازی هیجان شما را بارها و بارها به اوج میرسانند به طوری که شما را بیش از پیش مشتاق این بازی میکند.گیم پلی این بازی عالی میباشد و پیشنهاد میشود که حتما این بازی را دریافت نمایید.گرافیک بازی هم به نوعی میتوان گفت بی نظیر میباشد.برای پی بردن به این قضیه کافیست به کاراکتر ها یا شخصیت های بازی به خوبی و با دقت کافی نظر داشته باشید .همه چیز به بهترین نحو طراحی و پرداخته شده اند.موسیقی متن این بازی حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد جز اینکه شاید این موسیقی متن شاید سبب شد تا این بازی به یکی از خاطره انگیز ترین بازی های شما تبدیل شود.

دانلود بازی اسباب بازی های سه به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی و … در ادامه مطلب….

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و… روبه رو شدید:
برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل  دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.

4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso  را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های “الترا ایزو” یا “پاور ایزو” آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند  r00,r02 ,… مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: 13 نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

13 نظر ارسال شده
  1. اسماعیل نژاد گفت:

    این بازی که قدیمی شده من دو بار تمامش کردم.

  2. اسماعیل نژاد گفت:

    می شود بازی رادر همین سایت انجام داد

  3. اسماعیل نژاد گفت:

    yes ok

  4. اسماعیل نژاد گفت:

    سلام
    سیمز 4 نیومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. اسماعیل نژاد گفت:

    خیلی بد بود

  6. اسماعیل نژاد گفت:

    خوب بود. ممنون

  7. اسماعیل نژاد گفت:

    خیلی بد بود

  8. اسماعیل نژاد گفت:

    Kheyli Fun Bod base man!

  9. اسماعیل نژاد گفت:

    بسیارخوب بود وmr30

  10. اسماعیل نژاد گفت:

    خوب بودد

  11. اسماعیل نژاد گفت:

    بدک نبود ممنون

  12. اسماعیل نژاد گفت:

    سلام و عرض ادب لطفا در باره ی طریقه ی استفاده از این 5 فایل وین زیپ و اینستال بازی توضیح دهید

  13. اسماعیل نژاد گفت:

    سلام از سایت قشنگ تون ممنونم. فقط اگه میشه چند تا گیم تو سایت تون بذارین تا ما بتونیم بازی کنیم.ولطفا طرز استفادشو یاد بدین.

    ممنون.تامیلا

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری