تصاویری از محیط بازی مس افکت آندرومدا

به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند

مس افکت آندرومدا یک بازی ویدئویی نزدیک به انتشار در سبک اکشن نقش آفرینی که توسط شرکت بایوور ساخته شده است و بوسیله الکترونیک آرتس قرار است در مارس ۲۰۱۷ برای مایکروسافت ویندوز ، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شود . خبر ساخت بازی برای اولین بار در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ در نمایشگاه رسانه و تجارت ای۳ و در طی کنفرانس مطبوعاتی شرکت الکترونیک آرتس رونمایی شد. داستان این نسخه مدت‌ های طولانی پس از رخدادهای سه‌گانه اصلی در این سری و در کهکشان آندرومدا اتفاق می‌ افتد. برای مشاهده تریلر و توضیحات بیشتر در مورد این بازی در ادامه با میهن دانلود همراه باشید .

مس افکت آندرومدا

مس افکت آندرومدا یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال 2017 محسوب می شود . این بازی که در حقیقت چهارمین نسخه از سری بازی های مس افکت محسوب می شود ابتدا در کنفرانس EA 2016 بصورت رسمی معرفی شد . در نسخه جدید بازی دیگر شاهد کاپیتان شپارد و یارانش نخواهیم بود چراکه مس افکت آندرومدا با  محیطی کاملا جدید ساخته شده است .

اما جالب است بدانید که بسیاری از تکنولوژی های موجود در بازی Dragon Age: Inquisition در بازی مس افکت آندرومدا نیز وجود خواهد داشت . سازندگان این بازی در استودیو بایوور با بررسی بازخورد ها از سوی کاربران متوجه نظر مثبت آنها در این مورد شده اند و قصد دارند که مطابق با نظر گیمر ها تکنولوژی های موجود در نسخه Inquisition از بازی Dragon Age را به مس افکت جدید اضافه کنند .

در بازی مس افکت آندرومدا شما با سیاره هایی با جاذبه پایین و سفینه هایی بسیار بزرگ مواجه هستید . محیط هایی که برای شما محدودیت ایجاد می کنند اما بسیار وسیع هستند بطوریکه احساس فشار نخواهید کرد .

تصاویری از محیط بازی مس افکت آندرومدا

اما هنوز هم هیچ خبر دقیقی از شخصیت اصلی بازی مس افکت آندرومدا وجود ندارد ، تصور می کنم که باید تا لحظه انتشار بازی منتظر بود . اما گفته شده که قهرمان اصلی بازی مس افکت آندرومدا دارای کاراکتری افسانه ای خواهد بود و بر طبق یکی از تریلر های اولیه بازی این شخصیت از اعضای گروه N7 می باشد . همانطور که می دانید در نسخه های قبلی شخصیت اصلی تنها دارای جنسیت مذکر بود اما در نسخه آندرومدا جنسیت مونث نیز به آن اضافه شده و گیمر می تواند با سلیقه خودش جنسیت شخصیت اصلی را انتخاب کند . البته بخشی به نام ساخت شخصیت نیز وجود دارد که گیمر می تواند از میان انواع آموزش هایی که شخصیت های اصلی دیده اند مطابق با سلیقه خود یکی انتخاب کنند و این انتخاب در حقیقت پیش زمینه داستانی ادامه بازی را رقم خواهد زد . این توضیحات نشان می دهد که با یک بازی بسیار گسترده مواجه هستیم .

تصاویری از محیط بازی مس افکت آندرومدا

مایک گَمبل یکی از تهیه کنندگان بازی مس افکت آندرومدا در مورد مبارازت داخل بازی گفت : دنیای درونی این بازی به اندازه ای وسیع ساخته شده که در هر جایی موقعیتی برای یک مبارزه وجود دارد و در مورد گان‌ پلی هم باید بگویم که گیمر در این نسخه ترکیبی از اسلحه‌ های پیستول و یک مدل رایفل را در دست خواهد داشت.

شاید یکی از جذاب ترین بخش های مس افکت آندرومدا امکان انجام سفر های فضایی در میان سیاره های بازی مس افکت باشد . البته گفته شده که قطعا در هنگام شروع بازی تعداد زیاد سیاره ها در محیط بازی شما را گیج خواهد کرد اما خیلی زود به آن عادت کرده و بیشتر آنها را خواهید شناخت . اما باید گفت که روی سطح سیاره ها دیگر نمی توانید از وسایل نقلیه استفاده کنید و باید با پای پیاده به بررسی وضعیت خود بپرداخته و دشمنان کمین کرده خود را پیدا و سپس آنها را نابود کنید . البته هنوز هیچ چیز در این بازی قطعی نیست و ممکن است سازندگان مس افکت آندرومدا وجود یک وسیله نقلیه را در برخی از مراحل ضروری بدانند .اما نکته ای که در Mass Effect: Andromeda چندان جذاب نیست عدم پشتیبانی از قابلیت بازی بین پلتفرمی است .

بازی Mass Effect: Andromeda در روز اول فروردین ماه سال 1396 در آمریکا و روز سوم فروردین در اروپا عرضه خواهد شد . ما نیز امیدواریم قبل از رسیدن به نیمه تعطیلات نوروزی بتوانیم این بازی را بصورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم .

لینک دانلود:

به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: ارجمندی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری