dars asiatech

mihanwebhost

اگر سایت پربازدید دارید و مایلید بدون داشتن دردسر مدیریت سرور های اختصاصی و مجازی به فعالیت خود ادامه دهید میهن وب هاست برای هر میزان بازدید شما هاست میزبانی نا محدود پرسرعت فراهم خواهد کرد,همچنین سرویس های هاست ارزان برای میزبانی سایت های معمولی با ارزانترین قیمت اماده شده اند. همین الان تماس بگیرید ۰۱۳۳۴۱۳

mihanwebhost.com mihanwebhost.com

طرح سوال

اگر در هر زمینه‌ای (نصب نرم افزار، نصب بازی، دانلود فیلم و سریال، مشکلات موبایلی و ...) واست سوال پیش اومده به راحتی می توی با کلیک کردن روی دکمه بالا به جوابت برسی

DOWNLOAD

|نقد از میهن دانلود – فارسی |

 

 

نام بازی: Tridek Creatures of Galena
پلتفورم : pc
ژانر: Card
زبان: English
تاریخ انتشار : TBA 2014
ناشر: N/A
حمایت توسط : N/A
درجه بندی سنی : +12

به بازی Tridek – Creatures of Galene خوش آمدید. در قسمت های زیر اطلاعاتی در مورد این بازی جذاب در اختیارتان قرار می دهیم.

میدان بازی

میدان بازی از دو قسمت مساوی ساخته شده است که هرکدام به یک گیمر اختصاص دارد( این بازی دونفره است). در هر طرف دو ردیف با سه ستون وجود دارد که در هر ستون سه کارت دائمی موجود است و گیمر ازاین کارتها در مواقع خاص ( مخصوصا برای آوردن مبارزان جدید) استفاده می کند. در اینجا همچنین سه “Block Slots” وجود دارد که گیمرها می توانند کارت ها را به نوبت و درحین مبارزه با حریف استفاده کنند. و در نهایت در این بازی فضایی برای کریستال ها( منابع در Tridek)، The Deck و The Rest Zone (ستون ول شده) تعبیه شده است.

ردیف ATK و RES

برای کارت های دائمی دو ردیف قرار گرفته است که این دو ردیف از کارت ها را به روش های مختلفی استفاد می کنند. بالاترین ردیف، ردیف حمله ( ATK )است و پایین ترین ردیف ، ردیف مقاومت یا دفاع (RES) است.مبارزان در یکی ازاین ردیف ها قرار می گیرند.

Block Slots

Block Slots به گیمرهااین امکان را می دهد که آنها حمله ی احتمالی حریفانشان را متوقف کنند یا اعتبار و جایگاه مبارزان شان را در زمان حمله ی حریفان بهبود ببخشند.

در اینجا سه block slots وجود دارد که که هرکدام ازآنها برای واکنش های مختلفی که نسبت به حریفان نشان داده می شود، اختصاص داده شده اند:

*آرایش و معرفی مبارزان – در هر زمان که حریفان هم یک مبارز معرفی کنند

*حمله – در هر زمان که حریف هم با یک مبارزحمله کند

*حمایت وپشتیبانی- در هر زمان که حریف هم بخواهد از کارت پشتیبانی استفاده کند

درهر block slots یا در مواجهه با هر مانعی گیمرها می توانند فقط از یک کارت استفاده کنند.

فقط کارت های پشتیبانی و مد (یا هر کارت نشاندار خاصی) می توانند در یک block slots استفاده شود.

هنگامی که یک کارت در یک block slots فعال می شود باید هزینه هایش پرداخته شود ودیگر نمی توان از این کارت در آن block slots استفاده کرد.

کریستال ها

بازی Tridek ازکریستال ها به عنوان یک منبع استفاده می کنند. کریستال ها سه رنگ مختلف دارند که عبارتند از:قرمز، سبزوآبی.

گیمرها بازی را با سه کریستال یعنی هرسه رنگ آغاز می کنند. وقتی با یک کارت بازی را شروع می کنند هزینه ی کارت باید پراخته شود. سپس گیمر کارت دیگر را نشان می دهد. حداکثر باری که گیمر می تواند ازیک کارت رنگی استفاده کند 7 بار است. یعنی گیمر می تواند مثلا از کارت رنگ آبی 7 بار استفاده کند واز این قانون نیاید تخطی کرد.

The Deck

The Deck متشکل از کارت هایی است که یک گیمر در میدان مبارزه یا در The Rest Zone نمی تواند از آنها استفاده کند. کارت های Deckدر ابتدای بازی بر می خورند و به پشت گذاشته می شوند تا دیده نشوند.

The Rest Zone

وقتی یک مبارز می میرد درThe Rest Zone قرار می گیرد.اگر در بازی Hack ها به کار گرفته شوند Hack هم در لیست The Rest Zone قرار می گیرند. وقتی کارت پشتیبانی رو شود قبل از اینکه بتواند کار مفیدی برای مبارز انجام دهد آن هم به لیست The Rest Zone ملحق می شود.

فازهای بازی

مبنای بازی براساس راند است. یک راند شامل نوبت شما ونوبت حریفتان است. این ران آنقدر ادامه پیدا می کند تا یک گیمر برنده شود. به محض اینکه یک گیمر به 30 VP رسید بازی تمام می شود و آن گیمر برنده است. اگر هر دو گیمر به این امتیاز دست پیدا کنند (یا در امتیاز30 VP برابرشوند) تای برک گرفته می شود. تای برک متشکل از چند قانون از که وضع مساوی بازی را به هم مس زند و براساس این قوانین برنده مشخص می شود. این قوانین عبارتند از:

1.تعداد کارت ها در deck

2.تعداد مبارزان به کار گرفته شده در زمین بازی

3.تعداد کریستال های استفاده شده

4.پیشنهاد آغاز بازی(گیمردومی بازی را می برد)

نوبت شما

در موارد زیر به این امر اشاره خواهیم کرد که کدام گیمر می تواند یا باید بازی را در هر نوبت اول آغاز کند. به تیترها توجه کنید.

فاز قرع کشی

گیمر از بالا به پایین یکی از کارت های deck خود را بیرون می کشد. اگر گیمردر block slots هر کارتی که استفاده کرده باشد همان کارت یا کارت هایی که به کار برده دوباره بدست می آورد.

پاس

بعداز مرحله بیرون کشیدن کارت ممکن است گیمر تصمیم بگیرد که پاس اعلام کند. اگر این کار را بکند می تواند به فازهای بعدی برود. حالا اومی تواند یک کارت دیگر بیرون بکشد یا یک کریستال با هر رنگی که می خواهد اضافه کند. بعد نوبت کشی تمام می شود.

فاز قبل از مبارزه

در این فاز گیمر می تواند با کارتی بازی کند که هزینه ی آن را پرداخته و می تواند آن را اعلام کند. او همچنین می تواند یک کاری به مبارزش یاد دهد. این بدان معنی است که گیمر می تواند توانایی های مبارزش را فعال کند یا مبارزان دیگری را جایگزین آن کند( بردن مبارز از یک ATK slot به یک RES slot). هر مبارز در هر نوبت فقط می تواند از توانایی اش استفاده کند. حمله کردن هم یک توانایی محسوب می شود. این بدین معنی است که اگر یک مبارز در این فاز از یک توانایی اش استفاده کند دیگر نمی تواند در فاز بعدی که فاز مبارزه است حمله کند.

فاز مبارزه

در مرحله ی مبارزه گیمر می تواند با یکی از مبارزانش به یکی از حریفان حمله کند. این عمل تا زمانی که همه ی مبارزان بتوانند حمله کنند یا گیمر بخواهد که مسابقه تمام شود، ادامه دارد. در ابتدای هر راند مرحله ی مبارزه رد می شود.

فاز بعد از مبارزه

همانند فاز قبل از مبارزه که مبارزان قادر به ارائه ی یک توانایی بودند یا جایگزین می شدند و یا حمله می کردند در این فاز هم دقیقا همین کارها انجام می شود اما با احتساب انجام چنین کارها مبارز در این مرحله دیگرنمی تواند جایگزین شود یا توانایی دیگری را به نمایش بگذارد.

مرحله ی Block Slots

حالا شما می توانید یک کارت پشتیبانی یا مد را درهرBlock Slots قرار دهید. این کارت ها برای حرفان به پشت گذاشته می شود.

نوبت حریفان

در این قسمت هرچه که درباره مراحل قبلی برای نوبت شما ذکر شد همان مراحل نیز برای حریفان رعایت می شود. وقتی او از یکی از توانای اش استفاده می کند گیمر غیر فعال می تواند ازیک کارت خاص Block Slots برای عکس العمل یا واکنش نشان دادن به حریف استفاده کند.

آرایش یا صف بندی و معرفی مبارزان

وقتی حریف یک مبارز را به میدان مبارزه روانه می کند این Block Slots می تواند فعال شود.

حمله ی مبارز

وقتی یکی از مبارزان حریف حمله می کند این Block Slots می تواند فعال شود.

ارائه ی کارت پشتیبانی

وقتی حریف با یک کارت پشتیبانی بازی می کند این Block Slots می تواند فعال شود.

جنگ ها

در اینجا جزئیات جنگ های درون بازی را به طورمفصل نشان خواهیم داد. در این جنگ ها مبارزه های گوناگونی میان مبارزان انجام می شود.

ردیف محدویت های بازی

فقط موجودات ردیف ATK می توانند به حریفان خود حمله کنند.

حمله موجودات فقط باید حمله به حریفان ردیف ATK باشد اما اگر حریفی ازاین ردیف وجود نداشت باید به حریفان ردیف RES حمله شود. اگرهم هیچ رقیبی روی تابلوی مبارزه وجود نداشت که به آن حمله شود باید حمله به خود صورت گیرد.

قدرت وتوانایی موجودات

هنگامی که جنگی میان دو حریف صورت می گیرد، توانایی های آنها مورد مقایسه قرارمی گیرد. حریفی که قدرت بیشتری داشته باشد برنده می شود و روی تابلو باقی می ماند. حریف بازنده در بازی رده بندی مسابقه می دهد. ردیفی که یک مبارز درآن قرار دارد تعریف کننده وتعیین کننده ی قدرت اوست. اگر مبارزی در ردیف ATK قرار دارد از قدرتATK (بالاترین قدرت روی کارت)برخوردار می شود. اگر مبارز درردیف RES قرار دارد، پس از قدرت همین ردیف( کمترین قدرت روی کارت) برخورداراست.

اگریک مبارز به دلیل نبودن هیچ حریفی روی تابلو بتواند مستقیما به حریفش حمله کند، پیروز می شود و روی تابلو می ماند.

امتیازات مربوط به پیروزی در بازی

بعداز اینکه یک مبارز دریک مبارزه پیروز شد ناظرش یا همان گیمری که جای او بازی می کند VP های زیادی در کارت مبارز بدست می آورد. فرد شکست خورده در ردیف RESقرار میگیرد وگیمربازی VP های کمتری بدست می آورد.

توضیحات بیشتر درمورد مبارزات

وقتی یک گیمربرای مبارزه آماده است وحریفی برای خود تعیین می کند جایگاه حریف مشخص می شود. اگر جایگاه حریف انتخابی قبل از مسابقه به طریقی عوض شود یا جایگاهش ازنظر قانونی مشکل داشته باشد مبارزه کنسل می شود و گیمر باید با مبارز دیگری مسابقه دهد.

مثال 1: مثلا یک مبارز مدافع که در ردیف ATK قرار دارد از توانایی “Fluidize” ( به این معنی ست که وقتی حریف به او حمله می کند آن می تواند به صورت خودکار و اتوماتیک به ردیف عقب برگردد) برخوردار است. هرچه زودتر زمان مسابقه فرا رسد آن به ردیف عقب که همان RES است تغییر ردیف می دهد و جایگاه کلا خالی می شود.چون دیگر هیچ هدف و هیچ حمله ای برای مسابقه وجود ندارد.

مثال 2 : گیمر مدافع یک کارت حمایتی دارد که در زمان مسابقه به او اجازه می دهد هر زمان که بخواهد یک مبارز دیگر را جایگزین کند. دراینجا هیچ مبارزی در ردیف ATK قرار ندارد بلکه در ردیف RES قرار دارد. زمانی که مسابقه اعلام شد ، گیمر دوباره کارت حمایتی اس را فعال می کند و یک مبارز به ردیف ATK اعزام می کند. آن هدف در ردیف RES غیرقانونی است، زیرا مبارزان ردیف ATK از مبارزان ردیف RES محافظت می کنند. اگر اینطور شود مسابقه بی نتیجه می ماند.

 

    باکس دانلود
    QR Code
    راهنمای نصب
    توضیحات و مشخصات
    مشخصات
      سیستم مورد نیاز
      نویسنده: فرشاد شمسی خانی
      نظرات: بدون نظر
      هاست دانلود

      برچسب ها

      دیدگاه های کاربران

      به نکات زیر توجه کنید

      • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
      • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

      رزرو تبلیغات در این مکان

      مطالب بر اساس

      “askiran”
      رزرو تبلیغات در این مکان

      نرم افزار های ضروری