دانلود بازی رولت روسی

یک بازی ترسناک رومیزی است که سعی دارد بازی بدنام رولت روسی را دوباره طراحی کند و هفت تیر سنتی را با یک تفنگ ساچمه ای 12 گیج پمپی مناسب جایگزین کند.

این قدرت شلیک اضافی و مهمتر از آن مکانیزم های متفاوت در دست زدن به یک تفنگ ساچمه ای در مقایسه با یک هفت تیر، برداشت تازه ای از بازی شانسی کلاسیک و مرگبار ارائه می دهد.

بازی در بالای یک کلوپ شبانه زیرزمینی اتفاق می‌افتد، جایی که نرده‌های فلزی در برابر نبض ماشین‌های درام گمشده می‌لرزند. یک فروشنده تقلبی هوش مصنوعی منتظر شماست.

نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: ۱ نظر

نرم افزار KMPlayer نرم افزاری حرفه ای که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت های ویدیویی و صوتی می باشد. نرم افزار های زیادی در زمینه پخش فیلم وجود دارد. این نرم افزار پخش فیلم محبوب، زیرنویس انواع فیلم دی وی دی را تشخیص داده و می تواند از هر قسمتی از ویدئو ، عکس ، فیلم یا صدا استخراج کند. KMPlayer می تواند به همراه فیلترهای داخلی و خارجی برای کنترل صوت و تصویر نیز به خوبی کار کند. اکثر کدک های صوتی و تصویری در این نرم افزار قرار داده شده و می توان گفت از این نظر برترین و کامل ترین پلیر جهان می باشد.

نویسنده: قاسمی
نظرات: 3 نظر

 

Internet Download Manager  نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) ابزاری برای افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر است و یکی از بهترین نرم افزار در زمینه مدیریت دانلود میباشد که کاربران بسیار زیادی دارد. با استفاده از این نرم افزار شما دیگر نگران خاموش شدن کامپیوتر و یا قطع شدن برق و از دست رفتن فایل دانلودی نباشید، زیرا فایل شما از دست نمیرود و تنها متوقف میشود و شما میتوانید بعد از روشن نمودن کامپیوتر ادامه دانلود را آغاز کنید. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده ای میباشد و کارکردن با آن بسیار آسان است. این نرم افزار با تکنولوژی قدرتمندی که دارد باعث میشود سرعت دانلود فایل ها چندین برابر شود. این نرم افزار با انواع مختلف مرورگرهای معروف سازگار است. همچنین شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار موزیک ها و ویدیوهای آنلاین را به راحتی دانلود کنید. این نرم افزار قدرتمند با تکه تکه کردن فایل دانلودی، باعث میشود تا سرعت دانلود فایل به صورت چشمگیری افزایش یابد.

نویسنده: wilson
نظرات: 2 نظر

مرورگر فایرفاکس مرورگری عالی و بسیار سریع و امن است که به شما این اجازه را می دهد که به صورت حرفه ای شروع به وب گردی کنید. همچنین می توان مرورگر فوق را یکی از امن ترین مرورگر ها دانست.مرورگر فایرفاکس دارای روش های مختلفی برای برقراری امنیت در اینترنت می باشد. از ویژگی های این برنامه می توان به سرعت بالا ( دسترسی سریع به مرورگر، فهرست و جستجو سریع آدرس ها )، حافظه هوشمند ( باز کردن و ذخیره کردن سایت های مورد علاقه شما و جستجوی هوشمند آنها )، امنیت ( با این مرورگر می توانید با خیال آسوده در فضای مجازی به گشت و گذار بپردازید، همچنین برای باز کردن سایت های بانکی و … می توانید حالت شخصی و امنیتی را انتخاب کنید ) می باشد.شما می توانید هم اکنون آخرین نسخه از این نرم افزار را از سرور های قدرتمند میهن دانلود دریافت نموده و به وبگردی هر چه سریع تر و امن تر بپردازید .

نویسنده: wilson
نظرات: بدون نظر

 

دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome، مرورگر وب ساخته شده توسط  گوگل ، منبع باز، با قابلیت پشتیبانی از آخرین برنامه های کاربردی مبتنی بر وب، جستجوی آسان با سرعت و پایداری بالا می باشد. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به  جلوگیری از خرابی ها و اشتباهات برنامه، حفاظت بیشتر در برابر سایت های خطرناک و… اشاره نمود. از دیگر قابلیت های مرورگر گوگل کروم می توان به قابلیت تهیه ی لیست سیاه از سایت های مخرب و بدون کاربرد و همچنین وب گردی به صورت ناشناس در اینترنت اشاره کرد که باعث می شود کاربر با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم وجود خواهند داشت.

نویسنده: wilson
نظرات: 5 نظر
WINDOWS

مرورگر سریع امن بریو Brave Browser 1.63.169 Win/Mac

آپدیت شده
نرم افزار
۲۳ اسفند ۱۴۰۲
51613 بازدید
مرورگر-سریع-و-امن-وب-brave-browser

مرورگر سریع امن بریو Brave Browser سریع، رایگان و امن برای ویندوز و سایر پلتفرم ها میباشد که دارای افزونه ضد تبلیغات و مسدود کننده پاپ آپ میباشد تا شما سایت ها را بدون تبلیغات مشاهده کنید. مرورگر سریع امن بریو Brave Browser پروژه جدیدی است که با استفاده از آن، تبلیغات نمی‌تواند توجه شما را سرقت کند و باید هزینه وقت و توجه شما را پرداخت کند. در این مرورگر از ارز دیجیتالی BAT برای جابجایی پول استفاده می‌شود. شما می‌توانید سایت‌های مورد علاقه خود را حمایت کنید. متناسب با علایق خود، تبلیغات ببینید و در ازای دیدن تبلیغات توکن BAT دریافت کنید.

نویسنده: قاسمی
نظرات: 18 نظر

آموزش مدل های تعالی سازمانی - پارت یکم فرایندها

آموزش مدل های تعالی سازمانی – پارت یکم فرایندها، امروز تیم میهن دانلود برای شما کاربران عزیز یکی دیگر از آموزش های دانشگاهی را آماده کرده است. همه کسب‌وکارها می‌خواهند عالی باشند، اما رسیدن به این سطح از کیفیت برای همه امکان‌پذیر نیست. چرا که کسب‌وکارها برای رسیدن به تعالی سازمانی باید تغییراتی را در خود ایجاد کنند که با ممکن است با آرمان‌های آن‌ها همراستا نباشد. به همین دلیل رسیدن به تعالی سازمانی کاری دشوار است، اما اگر کسب‌وکاری بتواند به آن دست یابد، خود را از دیگر سازمان‌ها متمایز کرده و می‌تواند به بالاترین سطح کیفیت برسد. یکی از راهکارهایی که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به تعالی سازمانی برسند، مدل EFQM است.هم اکنون می توانید این دوره آموزشی را به طور مستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

نویسنده: بردبار
نظرات: بدون نظر

آموزش کاربردی برنامه نویسی وب با جی کوئری - پارت دوم

آموزش کاربردی برنامه نویسی وب با جی کوئری – پارت دوم، امروز تیم میهن دانلود برای شما کاربران عزیز یکی دیگر از آموزش های زبان خارجه را آماده کرده است. jQuery یک کتابخانه از جاوا اسکریپت است که پیمایش اسناد اچ تی ام ال ، رسیدگی به رویدادها، متحرک سازی و تعاملات ای جکس (AJAX) را به منظور توسعه سریع وب تسهیل می کند. jQuery به گونه ای طراحی شده است تا روشی را که با آن جاوا اسکریپت را می نویسید تغییر دهد.جی کوئری چیست ؟ یک چارچوب جاوا اسکریپت است که هدف آن آسان ساختن استفاده از  جاوا اسکریپت در صفحات طراحی وب سایت شماست.شما می توانید جی کوئری را به صورت یک لایه انتزاعی توصیف کنید زیرا قابلیت های بسیاری را که می باید در خطوط بیشماری از کد جاوا اسکریپت می نوشتید گرفته و آنها را در توابعی (functions) که می توانید تنها در یک خط کد فراخوانی کنید پنهان می کنند.جی کوئری جایگزینی برای جاوا اسکریپت نیست و با این که برخی میانبرهای نحوی نوشتاری را در اختیارتان می گذارد اما کدی که هنگام استفاده از جی کوئری خواهید نوشت هنوز هم جاوا اسکریپت می باشد.هم اکنون می توانید این دوره آموزشی را به طور مستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

نویسنده: بردبار
نظرات: بدون نظر

آموزش کاربردی برنامه نویسی وب با جی کوئری - پارت یکم

آموزش کاربردی برنامه نویسی وب با جی کوئری – پارت یکم، امروز تیم میهن دانلود برای شما کاربران عزیز یکی دیگر از آموزش های زبان خارجه را آماده کرده است.یک صفحه وب که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد دارای دو بخش کلی Client و Server است. بخش کلاینت شامل سه قسمت طراحی ساختار (HTML)، رنگ و لعاب (CSS) و منطق (JavaScript) است. کار با JavaScript کمی دشوار است چرا که اولا بر روی همه مرورگرها به یک شکل اجرا نشده و ثانیا منجر به تولید کدهای پیچیده و طولانی می شود و دادن جلوه های ویژه به عناصر صفحه وب را با دشواری همراه می کند. بدین ترتیب کتابخانه ای از دستورات جاوا اسکریپت با نام جی کوئری پدید آمد که این مشکلات را حل می کند. توضیحات کامل مباحث مربوط به برنامه نویسی وب با جی کوئری و آموزش توسط مدرسین متخصص در این زمینه، از نقاط قوت این فرادرس به شمار می رود.هم اکنون می توانید این دوره آموزشی را به طور مستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

نویسنده: بردبار
نظرات: بدون نظر

آموزش مصدر، بُن و زمان حال ساده در زبان ترکی

آموزش مصدر، بُن و زمان حال ساده در زبان ترکی، امروز تیم میهن دانلود برای شما کاربران عزیز یکی دیگر از آموزش های زبان خارجه را آماده کرده است.زبان‌های تُرکی یا به اصطلاح دقیق‌ترِ رده‌شناسی زبانی، زبان‌های ترکی‌تبار (به انگلیسی: Turkic Languages) یک خانوادهٔ زبانی شامل ۳۵ زبان می‌باشد. این خانوادهٔ زبانی به عنوان بخشی از خانوادهٔ پیشنهادی زبان‌های آلتایی در نظر گرفته شده بود ولی امروزه این فرضیه و طبقه‌بندی پیشنهادی زبان‌های آلتایی که شامل زبان‌های ترکی، مغولی و تونگوزی بود به‌طور گسترده رد شده‌است، همچنان که طبقه‌بندی پیشنهادی زبان‌های اورال آلتایی نیز منسوخ شده‌است. از میان ۳۵ زبان ترکی، ۵ زبان (شامل زبان‌های ترکی استانبولی، ازبکی، ترکی آذربایجانی، قزاقی و اویغوری) بیش از ۱۰ میلیون گویشور و ۱۰ زبان بیش از ۱ میلیون گویشور دارند. ۲۵ زبان دیگر همگی کم‌تر از یک میلیون نفر گویشور دارند و بیشتر آن‌ها در معرض انقراض قرار دارند.هم اکنون می توانید این دوره آموزشی را به طور مستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

نویسنده: بردبار
نظرات: بدون نظر

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری