|دانلود به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
نام بازی: 1953 KGB Unleashed
پلتفورم : pc
ژانر:ماجرجویی
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Layernet GmbH
مد بازی :
حمایت توسط : Layernet GmbH
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
1953 KGB Unleashed ، تمام  آن چیزی است که گیمر برای یک بازی جدید ، به دور از مسائل تکراری و کلیشه ای بازیهای جدید نیاز دارد . در این بازی که اساس آن پروژه ای که شامل اسرار USSR (the former KGB) میشود. وزارت امنیت دولتی اتحاد جماهیر شوروی (کا گ ب سابق) ، در این بازی نقش به سزایی را ایفا می کند.
 در آن زمان محدودیت های استقامتی انسان را تحت فشار قرار می داد ،امکان ارتباط افکار با یکدیگر، و همچنین تحقیق در مورد تاثیر روانی ترس در مغز انسان از عوامل مختلف در ای نبازی است. بازسازی اتحاد جماهیر شوروی از دهه پنجاه ، درون مخفی گاه ها و پناهگاه های  زیرزمینی ساخته شده با استفاده از برنامه های نظامی واقعی اتحاد جماهیر شوروی، و مواد تاریخی به همراه  اسناد معتبر  که وجودی حقیقی  داشته باشد یافت می شود. 1953 KGB Unleashed”1953 – KGB ،  قطعا داستانی دارد که شما را راضی نگه می دارد  . ژانراین بازی نیز ادونچر هست که ، ژانر بازی ماجراجویی (به انگلیسی: Adventure Game) یکی از سبک‌های بازی رایانه‌ای است که در آن بازیکن خودش را در نقش سردستهٔ یک داستان محاوره‌ای و واکنشی فرض می‌کند که باید با کاوش و جستجو جلو برود و به عوض رقابت‌های فیزیکی به حل کردن معما بپردازد. بدلیل تمرکز این ژانر بر داستان، مسئولیت سنگین روایت آن بر عهدهٔ شیوه‌های مورد استفاده برای داستانسرایی مثل نوشته‌ها و فیلم قرار می‌گیرد که این خود گسترهٔ وسیعی از ژانرهای ادبیات را شامل می‌شود. تقریبا همهٔ بازی‌های ماجراجویی بصورت بازی انفرادی طراحی می‌شوند چرا که این تاکید بر داستان و کاراکتر طراحی بازی چند نفره را سخت می‌کند. در غرب این ژانر از بازی با دنیای وسترن شروع شد. دنیای وسترن، ژانری است که در اواخر دهه‌ی۱۹۸۰ تا اواسط دههٔ ۱۹۹۰ در قلهٔ محبوبیت قرار داشت و در میان ژانرهای حرفه‌ای و فنی بسیار مطرح شد و حتی هم‌اکنون نیز در میان ژانرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اصطلاح «بازی ماجراجویی» از بازی‌های کامپیوتری ماجرایی در دههٔ ۱۹۷۰ سرچشمه گرفته‌استکه پیشگام سبکی از گیم‌پلی است که بسیار طرفدار پیدا کرد و توانست تا به عنوان یک ژانر مطرح شود. ژانر بازی ویدئویی توسط گیم پلی آن تعریف می‌شود و شباهتی به ژانر ادبی آن ندارد.


  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.
 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :


اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازی 1953 KGB Unleashed:


ندارد 
 لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

 
دانلود- Download From Rapidshare
 
 

————————————————————————————————-
 

COMING SOON …

————————————————————————————————-
 
 

 

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری