آموزش مزایای سرمایه گذاری در بازار بورس

آموزش مزایای سرمایه گذاری در بازار بورس، امروز با قسمت اول مجموعه آموزش تصویری بازار سرمایه در خدمتتان هستیم. قصد داریم در این ویدیو مزایای سرمایه گذاری در بازار بورس را در مقایسه با سایر بازارهای موازی بررسی کنیم. سه مزیت بازار بورس نسبت به سایر بازار‌ها شامل: نبود حد سرمایه مجاز برای سرمایه گذاری در بورس، قابلیت نقد شوندگی بالا در بازار سرمایه و بازدهی بالاتر با توجه به ریسک بهینه نسبت به سایر بازارها است.

۱- نبود حد سرمایه مجاز برای سرمایه گذاری در بورس:

شما می‌توانید بدون محدودیت مالی از ۵۰۰ هزار تومان تا صدها میلیارد تومان در بازار بورس سرمایه گذاری کنید. این مزیت در بازارهای موازی کمتر مشاهده می‌شود. برای مثال در بازار مسکن سرمایه گذاران باید با سرمایه بسیار بالایی وارد این بازار شوند یا در بازار سکه طلا نیز کسی که قصد ورود به بازار را دارد نیازمند حداقل سرمایه یک سکه طلا است. اما در بازار بورس شما می‌توانید با حداقل سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار تومان سرمایه، فعالیت داشته باشید و به خرید و فروش سهام بپردازید. بدین ترتیب با فراگیری آموزش سرمایه گذاری در بورس در کنار کسب تجربه با سرمایه اندک، می‌توانید در دراز مدت سرمایه گذاری های مطمئن و کم ریسک داشته باشید.

۲- قابلیت نقد شوندگی بالا در بازار سرمایه:

با گسترش فناوری اطلاعات شما می‌توانید با چند کلیک و در عرض چند ثانیه سهام خود را تبدیل به پول نقد و یا پول نقد خود را تبدیل به سهام کنید که این یکی از مزیت های مهم بازار سرمایه به شمار می‌آید. همان طور که می‌دانید در شرایط رکوردی مانند بازار مسکن، افراد باید ماه ها منتظر باشند تا برای ملک خود مشتری پیدا کنند و حتی در بازار های دیگر مثل دلار، طلا و سکه هم شاهد این مساله هستیم به طور کلی می توان گفت سرعت تبدیل سهام به نقدینگی خیلی بیشتر از سرعت تبدیل ارز و طلا به نقدینگی است.

۳- بازدهی بالاتر با توجه به ریسک کمتر :

در مقایسه بازار بورس با سایر بازار‌ها می‌بینید که در باره‌های زمانی بلند مدت ۱۵ و ۲۰ ساله بازار سهام نسبت به شاخص CPI (CPI تغییرات در سطح قیمت سبد بازار کالاهای مصرفی و خدمات خریداری شده توسط خانوارها را نشان می‌دهد) دلار، قیمت مسکن و نقدینگی رشد بهتری داشته است اما سکه با توجه به رشد زیاد قیمت جهانی طلا، همچنین قیمت دلار در بازار های داخلی کشور در ۵ سال، توانسته از لحاظ بازدهی رتبه اول را در بین بازار ها کسب کند. اما اگر بخواهیم نرخ  بازده سالانه بازار‌های مختلف را از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۳ میانگین بگیریم خواهیم دید که بورس با میانگین ۴/۲۶ در صدر بازارها قرار دارد و بعد از آن بازار سکه و مسکن قرار دارد به طور مثال شما اگر در سال ۱۳۸۰ یک واحد پولی در بازار بورس سرمایه گذاری می‌کردید در سال ۱۳۹۳، ۲۱ واحد پولی خروجی شما از بازار سرمایه بود. بعد از بازار بورس،  بازار سکه و بازار مسکن رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. بازار بورس با توجه به اینکه دماسنج اقتصادی کشور است و همچنین به دلیل وجود مزایای بیشتر نسبت به بازارهای موازی، علاوه بر قابل اتکا بودن برای سرمایه گذاری، در بازه‌های زمانی بلندمدت سود خوبی نصیب سهامداران و فعالان این حوزه کرده است. در نتیجه در صورت یادگیری آموزش سرمایه گذاری در بورس و آشنا شدن با مفاهیم موجود در بازار سرمایه، می‌توانید با نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شوید و به بازدهی مطلوب برسید.هم اکنون می توانید این دوره آموزشی را به طور مستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

معرفی بخش های آموزش : 

  • مقایسه با سایر بازارهای موازی
  • سه مزیت بازار بورس
  • آشنا شدن با مفاهیم موجود در بازار سرمایه

مشخصات آموزش مزایای سرمایه گذاری در بازار بورس

عنوان مجموعه: Learn the benefits of investing in the stock market

مدرس: نامعلوم

مدت زمان: 3 دقیقه

زبان: فارسی

زیرنویس فارسی: ندارد

حجم تقریبی: 5 مگابایت

فرمت تصویری: MP4

باکس دانلود

لینک های دانلود آموزش

دانلود با لینک مستقیم  حجم 5 مگابایت

راهنمای نصب

۱- بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

توضیحات و مشخصات
مشخصات
  • پسورد: www.mihandownload.com
  • حجم فایل: 5 مگابایت
سیستم مورد نیاز

Pc System Requirements Minimum 

  • Hard Disk Space
  • At least 1GB of Space
نویسنده: بردبار
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری