dar roya

نام: در رویا بودن

نویسنده (و مترجم): فلوریندا دانر

ترجمه: مهران کندری

تعداد صفحات: ۴۶۴ صفحه

 توضیحات : فلوریندا دانر همکار کارلوس کاستاندا، شاگرد دون خوآن و نویسنده «رویای ساحره» در این اثر وصف می‌کند که چگونه بانویی در طریقت ساحران گام برمی‌دارد. شخص دانر در سفری مطالعاتی به شمال مکزیک با دنیای دیگری رویارو می‌گردد که در کنار دنیای واقعی و آشنای ما وجود دارد.او با گروهی از ساحران سرخ‌پوست آشنا می‌شود که حافظان معرفت سنتی و جادویی پیش‌کلمبی هستند ، برای دانلود “کتاب در رویا بودن” از میهن دانلود ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

درباره نویسنده:

فلوریندا دانر نویسنده کتابهای مربوط به سرخبوستان یانوماما دین و آیین شمنیسم، او به نوعی یک مردم شناس و محقق قوم شناسی و بانی تحقیقات میدانی در باره بومیان ونزوئلاست.او در سال ۱۹۹۳ میلادی با مردم شناس و نویسنده مشهور کارلوس کاستاندا ازدواج میکند.از جمله آثار او «رویای ساحری» و «در رویا بودن» به ترجمه مهران کندری و همین‌طور «شابونو» به ترجمه سام سرابی می‌باشد.

فلوریندا دانر یکی از ساحران رویابین گروه ناوال کارلوس کاستاندا و هم‌چنین یکی از بنیان‌گذاران تنسگریتی (شکل مدرن شده‌ی حرکات جادویی) است. در کتاب‌های کاستاندا تا سال ۱۹۸۶ هیچ ذکری از او و نقشی که در گروه کاستاندا بر عهده داشت، نشده بود، تا اینکه در یکی از کتاب‌هایش نقش خود را در گروه کاستاندا آشکار کرد. فلوریندا دانر به همراه تایشا آبلار و کارول تیگز، به ناوال کاستاندا در بنیان‌گذاری تنسگریتی کمک می‌کردند. تنسگریتی سیستمی است که امروزه تمرین‌کنندگان فراوانی از آن پیروی می‌کنند.
در نظر ستایش کنندگان فلوریندا دانر، او تنها یک رویابین مقتدر و نادر نیست، بلکه هم‌چنین یک انسان‌شناس منحصر به‌فرد هم هست؛ کسی که به خوانندگانش اجازه می‌دهد تا به‌معنای واقعی کلمه، در جهان سرخ‌پوستان آمازون (آمریکای جنوبی) زندگی کنند؛ هم‌چنین به عنوان یک درمان‌گر و البته به عنوان یکی از بهترین نویسندگان به‌شمار می‌آید.
او سه کتاب در کارنامه‌ی خود دارد که در آن‌ها قدرت رویابینی‌اش مشهود است:
«شابانو» کاری انسان‌شناسانه درباره‌ی سرخ‌پوستان آمازون است؛ جایی که در آن سیستم شناختی قابل فهم شکل گرفته است و به‌همین دلیل در این زمینه منحصر به‌فرد است. این کتاب در ایران با ترجمه‌ی مهران کندری و سام سرابی منتشر شده است.
«رویای ساحری» کاری انسان‌شناسانه درباره‌ی درمان‌گران آمریکای جنوبی است و نکته‌ی اساسی از دیدگاه این فرهنگ (آمریکای جنوبی) رویارویی با ناشناخته است. برگردان این کتاب توسط مهران کندری و از سوی نشر میترا به بازار عرضه شده است.
«در رویا بودن» درباره‌ی گروه زنان ساحر (ساحره) در جهان ناوال است. نخستین بار است که کسی دیگر جز ناوال (کارلوس کاستاندا) درباره‌ی دون‌خوان و ساحران گروهش می‌نویسد. این کتاب نیز توسط مهران کندری به زبان پارسی برگردانده شده است.

download دانلود نرم افزار مدیریت پردازنده های تگرا Tegra Overclock   اندرویددانلود با لینک مستقیم | با حجم 7مگابایت

password دانلود کتاب ماجراها و سفرهای گالیورپسورد : www.mihandownload.com

url دانلود کتاب ماجراها و سفرهای گالیورمنبع : وب سایت میهن دانلود


باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: تیم تولید محتوای میهن‌دانلود
نظرات: 2 نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

2 نظر ارسال شده
  1. سعید براتی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    آیا امکان دارد کتاب “ایران در 113 سال گذشته” نویسنده : ارنست هولتسر و مترجم : محمد عاصمی را هم بگذارید؟

    با تشکر

    • تیم تولید محتوای میهن‌دانلود گفت:

      این کتاب هنوز به صورت الکترونیکی منتشر نشده
      بمحض انتشار در سایت برای شما دوست عزیز قرار میدیم
      ممنون از نظرتون

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری