سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sound Forge Audio Studio به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ویرایشگر صوت توسط کمپانی سونی ارائه و پشتیبانی می شود. این نرم افزار به واقع نیاز شما را در ارتباط با فایل های صوتی و ویرایش آنها بطرف می سازد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدا را از هر منبعی دریافت و ویرایش نمایید. می توانید با استفاده از یک میکروفون صدا ضبط و ویرایش کنید ، بر روی آن افکت های مختلف درون نرم افزار و یا افکت های قابل نصب بر روی نرم افزار را اعمال کنید و از هر امکاناتی که بر روی رایانه خود برای ساخت یک قطعه موسیقی نیاز دارید درون این نرم افزار بهره مند شوید. از جمله مشخصات بارز این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده و قابل فهم ، امکان افکت گذاری و میکس ، امکان ویرایش حرفه ای ، پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و امکان ذخیره خروجی بر روی دیسک اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود به صورت قابل حمل (Portable) و بدون نیاز به نصب دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

برخی ویژگی های نرم افزار:
– بیش از 1000 افکت صوتی.
– امکان ضبط صدای خواننده و سازهای موسیقی.
– ویرایشگر حرفه ای صدا.
– امکان صداگذاری فایل های ویدیویی.
– پشتیبانی از فرمت های: AAC, AA3, AIFF, AU, AVI, DIG, FLAC, SD, IVC, MP3, OGG, OMA, PCA, QuickTime, RAW, SND, SFA, VOX, w64, WAV, WMA, WMV.
• Exports: AAC, AA3, AIFF, AU, AVI, DIG, FLAC, IVC, MP3, OGG, RealAudio, PCA, RAW, RealVideo, QuickTime, VOX, w64, WAV, WMA, WMV.
– سازگار با ویندوز XP , Vista و .Seven
– و…
باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: ۱ نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

1 نظر ارسال شده
  1. اسماعیل نژاد گفت:

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری