Easy Voice Recorder Pro یک برنامه ساده و کم حجم جهت ضبط صدا در گوشی می باشد. از این برنامه می توانید در جلسات، کلاس های درسی و … برای ضبط صدا استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید خیلی سریع و راحت و بدون داشتن محدودیت زمانی برای مدت طولانی صدا ضبط کنید. بر خلاف سایر نرم افزارهای ضبط صدا که محدودیت زمانی برای ضبط دارند، این نرم افزار هیچ نوع محدودیتی ندارد و صدا را تا نهایت ظرفیت مموری کارت ضبط می کند. امکان اضافه کردن فیلتر در هنگاه ضبط، پخش بلافاصله و چندین باره صدای ضبط شده و تعیین فرمت خروجی و Sample Rate از جمله قابلیت های این نرم افزار است. نرم افزار دارای ویجت نیز می باشد طوری که در سریع ترین حالت ممکن می توانید صداهای مورد نظر خود را ضبط کنید.شما می توانید هم اکنون آخرین  نشخه از این نرم افزار را به صورت رایگان و از سرور های پرقدرت میهن دانلود دریافت کرده و لذت ببرید . دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار در ادامه ی مطلب ….

download دانلود نرم افزار نمایش شرعت اینترنت Internet speed meter   اندرویددانلود نرم افزار Easy Voice recorder pro  با حجم ۱.۹۱ مگابایت .

password دانلود نرم افزار نمایش شرعت اینترنت Internet speed meter   اندرویدپسورد : برای استفاده آسان پسورد قرار داده نشده است

url دانلود نرم افزار نمایش شرعت اینترنت Internet speed meter   اندرویدمنبع : وبسایت میهن دانلود

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری