Kaspersky mobile security نام یک نرم افزار بسیار قدرتمند و سریع است که امنیت گوشی ها و تبلت های اندرویدی شما را تضمین می کند . این نرم افزار به صورت خودکار بعد از نصب و راه اندازی فعال می شود و مواردی مانند : برنامه های نصب شده . ایمیل های اسپم و ویروسی . پیامهای شخصی و خیلی موارد دیگر را می توان اشاره کرد . کسپراسکای که اینبار دست به کار شده است آنتی ویروس های قدرتمندی را برای آندروید می نویسد در گذشته تمام فعالیت خود را بر روی کامپیوتر های شخصی قرار داده بود و با توجه به ضد ویروس های بسیار قدرتمندی که داشت بسیار معروف شد و شهرت جهانی یافت . نرم افزار هایی مانند کسپر موبایل سکیوریتی تقریبا برای همه ی دستگاه های اندرویدی لازم است زیرا برنامه نویسی اندروید بسیار راحت تر و شیرین تر و کم دردسر تر از برنامه نویسی های گوشی های اپل می باشند که به همین علت افراد سودجو با کمی اطلاعات در مورد این زبان می توانند به راحتی از اطلاعات شخصی شما سوءاستفاده کنند و این انتی ویروس اجازه ی همچین کارهایی را نمی دهد این انتی ویروس در گوگل پلی استور با قیمت ۱۵ دلار (صرفا جهت اطلاع ) به فروش می رسد که شما می توانید آخرین نسخه از انرا به صورت رایگان دنلود کرده و لذت ببرید . دانلود آخرین نسخه از این برنامه و ویژگی های آن در ادامه ی مطلب ….

از ویژگی های آنتی ویروس کسپرسکای که برای هر کاربری حیاتی است حفظ حریم خصوصی شما هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشی شماست که امکان دسترسی به اطلاعاتتان را به هیچ شخصی نخواهد داد و از جهت حفظ حریم خصوصی خیالتان راحت خواهد بود .

اگر از افرادی هستید که روزانه ساعات زیادی از وقت خود را به وبگردی می پردازید این آنتی ویروس با یک فایروال آتشین قوی محافظ اطلاعات شخصی شماست و به محض ورود به سایت های فیشینگ و ویروسی آن ها را بلوک می کند و دسترسی رفتن به آن سایت را به شما نخواهد داد.

دانلود آسان با استفاده از بارکدخوان

download دانلود مرورگر پافین puffin v3 2 3   آیفون و آیپددانلود آنتی ویروس کسپراسکای موبایل سکیوریتی با حجم ۶ مگابایت

password دانلود مرورگر پافین puffin v3 2 3   آیفون و آیپدپسورد : برای استفاده آسان پسورد قرار داده نشده است

url دانلود مرورگر پافین puffin v3 2 3   آیفون و آیپدمنبع : وبسایت میهن دانلود

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: 9 نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

9 نظر ارسال شده
  1. مجتبی گفت:

    با سلام ببخشید من این برنامه رو نصب کردم ولی هر کاری میکنم نه فعال میشه ونه حذف لطفا جواب بدین

    • Amirrezzzza گفت:

      سلام اگر امکانش هست لطفا مشکل خودتون دقیق تر بگید . یعنی در مورد گوشی خودتو و نسخه اندروید آن و .. مرسی

  2. salah گفت:

    قربونت برم که همش به فکر ما ایرانی ها هستید..خوش اومد از سایت تون

    دمت گرم

  3. مجتبی گفت:

    گوشی من نوت2 هست با اندروید4.1 هر کاری میکنم حذف نمیشه هر چند دقیقه هم میاد رو صفحه لطفا راهنماییم کنید می خوام کلا حذفش کنم

  4. جاوید گفت:

    منم مشکل مجتبی رو دارم . نه حذف میشه نه فعال . اندرویدم 4.3 هست . ازم Secret Code میخواد

    • Amirrezzzza گفت:

      سلام. لطفا مسیر رو به رو را برای پاک کردن نرم افزار بروید: ۱٫ ابتدا برنامه را باز کنید. ۲٫پس از وارد شدن در برنامه بوسیله رمز عبوری که از قبل تعیین کرده اید، گزینه additional را انتخاب کنید. ۳٫ در صفحه باز شده Unistall app را اننخاب و مراحل حذف برنامه را انجام دهید….. در صورتی هم که تمایلی برای نمایش آیکون برنامه در نوار آگهی ها ندارید می توانید در additional، تیک Notifications را بردارید.

  5. nazanin گفت:

    manam mikham hazfesh konam amma,nemishe goshie man xperia tx hastesh

  6. علیرضا گفت:

    سلام.برای پاک کردن آیکون رو drag کنین و رو علامت ستل آشغال ببرید.بعد ازتون سکرت کد میخاد.البته باید administrator رو هم غیر فعال کنید بعد پاک میشه.

  7. مستانه گفت:

    سایتت کامل کامله دمت گرم مرررررررررسی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری