اگر شما نیز تا به حال در یک آزمون آنلاین شرکت کرده باشید قطعأ متوجه مزایای بیشمار آن به نسبت آزمون های عادی و سنتی شده اید. اگر بدون نیاز به طرح سؤال بر روی کاغذ و تکثیر آن به تعداد داوطلبان شرکت در آزمون و همچنین بدون نیاز به تصحیح اوراق امتحانی بصورت دستی بتوانیم یک آزمون را برگذار کنیم قطعأ هم به مدرنیزه شدن امور کمک کرده ایم و هم در وقت و هزینه صرفه جویی کرده ایم. نرم افزار فارسی Testa که اخیرأ نسخه جدید آن نیز منتشر شده ، از جمله نرم افزارهای بسیار مناسب برای برگذاری یک آزمون بصورت آنلاین و مجازی است که امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین نکته جذاب در مورد این نرم افزار ، رایگان بودن آن است. تستا یک سیستم مدیریت آزمون آنلاین است و بواقع سرعت اجرای مراحل یک آزمون را افزایش می دهد.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

برخی ویژگی های نرم افزار :Testa
– تعريف آزمون با قابليت تعيين وقت، تعيين تعداد سؤالات نهايي، تعيين نحوه‌ي تعريف داوطلبان (توسط مدير سيستم و يا خود داوطلب)، تعيين رندوم بودن و يا نبودن نمايش سؤالات آزمون، تعيين چينش به صورت راست به چپ (مثل فارسي) و يا چپ به راست (مثل انگليسي) هم براي سيستم و هم براي هر آزمون، تعيين نمره منفي و …
–  امکان افزودن بي‌نهايت سؤال در هر آزمون با استفاده از اديتوري بسيار کامل و پيشرفته، بدون هر​گونه محدوديت در نمايش عکس، فيلم، صوت، کليپ و …
– امکان تعريف داوطلبان توسط مدير سيستم و يا خود داوطلب با شرايط بسيار جالب
– مشاهده نتايج و آمار و نمدارها پس از آزمون توسط داوطلب
– جلوگيري از اجراي هرگونه تقلب در سيستم (جلوگيري از امکان آزمون مجدد توسط کاربر، جلوگيري از متوقف کردن زمان‌سنج آزمون، جلوگيري از رفرش کردن صفحه و …)
– ثبت انتخاب‌هاي کاربران در لحظه انتخاب در زمان آزمون توسط تکنولوژي  Ajax
– مشاهده جزئي‌ترين آمار در پايان برگزاري آزمون توسط مربي و يا استاد و يا مدير سيستم. آمارهايي مثل: درصد پاسخگويي کاربران به هر آزمون، درصد پاسخگويي به هر سؤال، مشاهده کارنامه تک‌تک داوطلبان، مشاهده ميزان پاسخگويي داوطلبان به هر گزينه و آماري بسيار جزئي از هر آزمون.
– «تستا» به دو زبان انگليسي و فارسي قابل استفاده است و از بخش تنظيمات مي‌توان بين هر زبان سوئيچ کرد.
– «تستا» به يک زبان تحت وب نوشته شده است و در نتيجه قابليت اجرا بر روي يک وب‌سايت و يا بر روي يک کامپيوتر و مهم‌تر از همه، قابليت اجرا بر روي يک شبکه LAN و انجام آزمون به صورت گروهي را دارد.
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
– کاربرد آسان.
– و…
باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: 2 نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

2 نظر ارسال شده
  1. اسماعیل نژاد گفت:
  2. zahra گفت:

    سلام ، چرا این نرم افزار نصب نمیشه ؟ برای نصبش نیاز به برنامه ی خاصی هست ؟

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری