WiFi Manager برنامه ایست که با استفاده از آن می توانید به طور حرفه ای شروع به جستجو اینترنت نمایید، به آن متصل شوید و آن را مدیریت کنید. این برنامه اتصال به شبکه WiFi را بهتر و با کیفیت تر می کند. برنامه فوق دارای یک ویجت برای قسمت صفحه اصلی گوشی می باشد که دسترسی شما را به برنامه آسان تر می کند. همچنین این ویجت فرکانس ها و شبکه های موجود را نیز به شما نشان می دهد و می توان به راحتی به شبکه اینترنت مورد متصل شوید. همچنین می توانید شبکه های اینترنت مورد نظر خود را انتخاب و آن را در لیست علاقه مندی ها اضافه کنید تا به سرعت به آن بتوانید وصل شوید. برنامه فوق IP هایی که قبلا با موفقیت به آن متصل بودید را شناسایی و در صورت یافت شدن به صورت خودکار به آن متصل می شود.شما می توانید هم اکنون آخرین نسخه از این نرم افزار عالی را از سرور های قدرتمند میهن دانلود . دریافت کرده و لذت ببرید . دانلود در ادامه ی مطلب ….

 

download دانلود نرم افزار نمایش شرعت اینترنت Internet speed meter   اندرویددانلود نرم افزار WiFi Manager  با حجم ۱.۳۱ مگابایت .

password دانلود نرم افزار نمایش شرعت اینترنت Internet speed meter   اندرویدپسورد : برای استفاده آسان پسورد قرار داده نشده است

url دانلود نرم افزار نمایش شرعت اینترنت Internet speed meter   اندرویدمنبع : وبسایت میهن دانلود

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری