دانلود موسیقی متن فیلم فرار بزرگ Great Escape

دانلود موسیقی متن فیلم فرار بزرگ Great Escape اثر المر برنستاین را برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم .فرار بزرگ یا  The Great Escape نام فیلمی به کارگردانی جان استرجز، محصول سال ۱۹۶۳ می‌باشد.داستان این فیلم به این صورت است که هفتاد و شش زندانی انگلیسی در کشور آلمان نقشه برای فرار می‌کنند و تونل زیرزمینی می‌کنند، اکثر آنها دستگیر می‌شوند و عده کمی هم فرار می‌کنند. آهنگساز موسیقی متن فیلم فرار بزرگ  المر برنستاین زاده ۴ آوریل ۱۹۲۲ و درگذشته ۱۸ اوت ۲۰۰۴ است او  یک آهنگساز، رهبر ارکستر، ترانه‌سرا اهل ایالات متحده آمریکا بود.آهنگساز  « موسیقی متن فیلم ده فرمان»،« موسیقی متن فیلم فرار بزرگ»، « فیلم  روح»، «فیلم  هفت زن»، «فیلم  غرب وحشیِ وحشی»، «فیلم  عصر معصومیت» و «فیلم  دور از بهشت» است. موسیقی فیلم‌های بزرگی چون «تبهکاران نیویورک» یا «پرنده‌باز آلکاتراز» نیز از کارهای اوست. شاید بتوان بزرگ‌ترین کار موسیقی او را موسیقی فیلم «هفت عالی» دانست که مورد توجه بسیاری از محافل موسیقی قرار گرفت.
برنستاین نامزد دریافت ۱۴ اسکار موسیقی فیلم شد اما فقط توانست در سال ۱۹۶۷ برای فیلم «کامل‌ترین میلی مدرن» جایزهٔ اسکار بهترین موسیقی فیلم را نصیب خود کند.

او این توانایی را داشت که از موسیقی فیلم‌های کلاسیک تا موسیقی فیلم‌های پرانرژی جاز را تهیه کند. برنستاین اغلب از ارکسترهای بزرگ و کامل استفاده می‌کرد اما در برخی موارد مانند فیلم «مردی با بازوان طلایی» که در آن «فرانک سیناترا» نیز به ایفای نقش می‌پرداخت، به دلیل جاز بودن فضای فیلم، ارکستر بزرگ را کنار گذاشته و با گروه‌های کوچک جاز اقدام به ساخت موسیقی برای فیلم می‌کرد.

او در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به صورت خستگی‌ناپذیری برای سینمای هالیوود کار می‌کرد و در دههٔ ۸۰ بیش‌تر برای تلویزیون؛ از آن جمله می‌توان به همکاری‌اش با برنامهٔ «نشنال جئوگرافی» در تهیهٔ موسیقی برنامه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

او علاقهٔ بسیاری به نوازندگی پیانو داشت و بسیاری معتقد بودند که اگر آرزوهای جوانی او تحقق پیدا می‌کرد، بدون شک می‌توانست یکی از بزرگ‌ترین نوازندگان پیانو در جهان باشد؛ در عین حال همگی خوشحال هستند که نوازنده نشد، چرا که در این صورت دنیای موسیقی از خلق آثار او بی‌بهره می‌ماند! برنستاین در قرن بیست‌ویکم نیز جزو آهنگسازان و موسیقیدانان فعال بود و علاوه بر آهنگسازی اقدام به اجرا و انتشار مجدد کارهای موفق خود نمود.

لینک دانلود:

download دانلود بازی River City Super Sports Challenge All Stars Special برای کامپیوتردانلود با لینک مستقیم

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: ارجمندی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری