دانلود فیلم آموزشی کامل گیتار با بهترین کیفیت و حجم 22 گیگابایت از میهن دانلود
این مجموعه کاملترین مجموعه ای میباشد که برای گیتار تولید شده است

 
امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام guitar tricks Anders.Mouridsen برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، دانلود فیلم آموزشی کامل گیتارمیباشد، که به شما طریقه فراگیری سبک های گفته شده را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص هر آنچه را که از گیتار میخواهید به دست آورید!.همچنین .جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی برای دانلود نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
گیتار نوعی سازهای زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم های آن در اثر ارتعاش تولید صدا میکند به سازهای گروه کوردوفن (Cordophones) تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته هم گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشم گیری داشته باشد؛ که درنتيجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اكنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد.
واژه guitar در زبان انگلیسی، gitarre در آلمانی و guitare در فرانسوی همگی مشتق شده از واژه guitarra در زبان اسپانیایی هستند که آن خود از واژه قیثاره در زبان عربی اندلوسی مشتق شده است. این واژه نیز خود مشتق شده از واژه لاتین cithara است که نسبت آن به واژه κιθάρα kithara در یونانی باستان می‌رسد. این واژه یونانی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از واژه پارسی کهن سیه‌تار (سه‌تار) آمده است.
همانطور که می دانید موسیقی یکی از زیباترین هنر هایی است که به انسان ارامش می بخشد و حتی می تواند درمانگر باشد که می توان به گیتار اشاره کرد که در این  قسمت برایتان گیتار به سبک تونی رایس برای دانلود رایگان قرارا می دهم شما می توانید از این اموزش نهایت استفاده را بکنید و از ان لذت ببرید.
به جرات میتوان گفت که این فیلم آموزشی کامل ترین آموزش گیتار میباشد که در درنیای مجازی نیز وجود دارد…
این فیلم که محصول شرکت Guitar Tricks دارای 2 فصل آموزشی میباشد که در یکی به اموزش کامل گیتار به سبک Blues و در دیگری به اموزش 4 سبک گوناگون دیگر پرداخته شده است.
کیفیت تصویری این فیلم ها در حد عالی میباشد و تمامی فایل ها به صورت FLV میباشند.
تمامی فایل های تصویری به همراه یک کتاب PDF ارائه شده است تا بتوانید بهترین استفاده ممکن را از این آموزش نمایید…
اطلاعات این پک آموزشی به شرح زیر میباشد :
FLV | ~800 kb/s | 640×360 | duration: n/a | English: MP3, 128 kb/s (2 ch) | 21.7 Gb

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری