هری

نام کتاب : هری پاتر و سنگ جادو

نویسنده  و مترجم : جی کی رولینگ –  سعید کبربایی

زبان : پارسی

تعداد صفحات: ۳۴۸ صفحه

توضیحات : جوآن “جو” رولینگ، (زادهٔ ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵) که بیشتر با نام جی. کی. رولینگ  شناخته شده‌است نویسنده سری کتاب‌های داستان هری پاتر به زبان انگلیسی است. کتاب‌های هری پاتر شهرت جهانی پیدا کرد و جوایز بسیاری را به خود اختصاص داد. هری پاتر به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده‌است. کتاب‌های افسانه‌ای هری پاتر از پرفروش ترین کتاب‌های تاریخ بشر بوده‌اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندِی تایمز میزان ثروت رولینگ را به ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس رولینگ را در رده ۱۳ جدول قرار داد. فوربز (Forbes) رولینگ را در رده چهل و هشتمین شخصیت معروف در سال ۲۰۰۷ معرفی کرد. او در حال حاضر فعالیت‌های انسان دوستی و خیرخواهانه بسیاری را به عهده گرفته و پشتیبانی می‌کند
برای “ دانلود رمان هری پاتر و سنگ جادو” از میهن دانلود ادامه مطلب را مشاهده نمایید

رولینگ در سال ۱۹۶۵ در شهر ییت نزدیک بریستول انگلستان چشم به جهان گشود. او در رشتهٔ زبان و ادبیات فرانسه در دانشگاه اکستر انگلستان به تحصیل پرداخت. رولینگ درسال ۱۹۹۰ هنگامی که در انتظار یک قطار که تأخیر داشت، بود، ایدهٔ هری پاتر و مدرسهٔ جادوگری در ذهنش شکل گرفت و سه سال بعد در زمانی که از همسر روزنامه‌نگار پرتغالی‌اش جدا شده و در حالی که همراه دخترش – جسیکا – که حاصل ازدواج نافرجامش بود، در ادینبورگ اقامت گزید و در یک بحران شدید روحی، مادی شروع به نوشتن اولین کتابش نمود و پس از دو سال و یازده ماه کار پیوسته، رولینگ دست‌نوشته‌هایش را برای دفتر انتشاراتی بلومزبری فرستاد و در این‌جا بود که درهای خوشبختی به روی او باز شد.

رولینگ در ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۷ (۳۰ تیر ۱۳۸۶) هفت گانهٔ هری پاتر را به اتمام رسانید. او همچنین سه کتاب به نام‌های کوییدیچ در گذر زمان، جانوران جادویی و زیستگاه آن‌ها و داستان‌های بیدل نقال نوشته‌است.

وی اکنون با درآمد سالانه ۱۲ میلیون پوند، پردرآمدترین نویسنده تاریخ جهان شناخته شده‌است.

وی در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد در حال نوشتن رمان جدیدی با نام جای خالی تصادفی است و قصد انتشار این کتاب در تاریخ ۶ مهر ۱۳۹۱ را دارد. این رمان اولین رمان جی. کی. رولینگ بعد از مجموعه هری پاتر است.

 

download دانلود نرم افزار مدیریت پردازنده های تگرا Tegra Overclock   اندرویددانلود با لینک مستقیم | با حجم 4 مگابایت

password دانلود کتاب ماجراها و سفرهای گالیورپسورد : www.mihandownload.com

url دانلود کتاب ماجراها و سفرهای گالیورمنبع : وب سایت میهن دانلود

 

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: تیم تولید محتوای میهن‌دانلود
نظرات: 3 نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

3 نظر ارسال شده
  1. mahdi گفت:

    عالی بود دست شما درد نکنه اگر می شه قسمت های بعدی رو هم بزارید ممنونتون می شم

  2. mahdira گفت:

    قسمت های دیگه ی این رمان رو هم بزارید اگر براتون مقدوره

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری