BATMAN ARKHAM ORIGINS SPECIAL EDITION (1)

 

|PS3 ANGELIC Version |

 

 

نام بازی: Batman™: Arkham Origins
پلتفورم : PS3
ژانر: Action, Adventure
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
تاریخ انتشار : Oct 25, 2013
حمایت توسط : WB Games Montreal , Splash Damage
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی قبلی زمانی تمام شد که شخصیت ” ژوکر” با مصرف دارویی با نام ” تایتان” قصد داشت بر بتمن غلبه کند اما موفق به پیروزی نشد و این دارو بر روی بدن و روان وی تاثیرات شدیدی گذاشت . بتمن در پایان بازی قبلی موفق شد اوضاع تیمارستان را در کنترل بگیرد

 

شما می توانید این محصول فوق العاده را در 3 DVD در بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با ضمانت و گارانتی میهن دانلود با قیمت 9900 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 اما در یک اقدام بسیار عجیب و اشتباه مسئول تیمارستان یعنی ” کوینسی شارپ ” بخشی از شهر گاتم که در اطراف تیمارستان بود خرید و بیماران را در آن رها کرد . حالا بتمن باید در یک جهنم واقعی با تمام دشمنان خود ( ژوکر ، مرد دوچهره ، پنگوئن ، بین ، ریدلر ، ….. ) دست و پنجه نرم کند . گیم پلی بازی نسبت به قبل زیاد فرق پیدا نکرده و فقط چند ابزار جدید به ابزار های حرفه ای بتمن اضافه شده مثل نارنجک منجمد کننده ، نارنجک دودزا ، اسلحه شلیک برق و … . اما این تنها تغییر عمده در بازی نیست . مهم ترین تغییر در بازی بزرگ تر شدن محیط آن و تبدیل شدن آن به یک بازی محیط باز است . همین باعث بوجود آمدن دیگر تغییرات بازی خواهد مثلا قسمتی از محیط بازی که جای کارخانه ها و ساختمان های صنعتی است به تصرف ژوکر در آمده و او به میل خودش آن مکان ها را شخصی سازی کرده است و یا دادگاه به دست مرد دو چهره افتاده و او آنجا را به دو قسمت خوب و بد ( سوخته و نسوخته ! ) تبدیل کرده است و دیگر مناطق هم بصورت های مختلف . مبارزات در بازی بهتر شده اند و اینبار می توانید هم زمان با دو نفر مبارزه کنید و می توانید از ابزار های خود برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید . گرافیک بازی بسیار خوب است . خوب نه به آن معنا که بگویم بهترین گرافیک سال می شود یا از بتلفیلد 3 بهتر است ، خوب یعنی برای یک بازی محیط باز با کلی داستان و ماجرا و 3 شخصیت قابل بازی خوب است . با اینکه محیط بازی بزرگ تر شده است اما گرافیک بازی هم بهتر جلوه می کند ، جوری که واقعا فکر می کنید دارید در یک شب برفی با یک مشت دیوانه سر و کله می زنید ! انیمیشن ها بهتر و نرم تر هستند ، اما فیزیک بازی واقعا خارق العاده است . زمانی که برف روی بتمن می نشیند ، زمانی شنل بتمن به پرواز در می آید ، زمانی که بتمن کسی را کتک می زند ، زمانی که دیواری فرو می ریزد و خیلی وقت های دیگر در بازی دوست دارید باز هم تکرار شوند . هر دو بازی که توسط استدیو بازی سازی راک استدی تا به حال ساخته شده اند دارای نکات مخفی یا ایستر اگ هایی هستند که می توانید بگردید و پیدایشان کنید . مثلا در همین بازی اگر با اسفاده از ابزار های بتمن کار خاصی انجام دهید سر بتمن بزرگ می شود !! یا مثلا می توانید در گوشه ای از اتاق ژوکر جواب آزمایش ” هارلی کویین ” را پیدا کنید که نشان می دهد او باردار است و بچه ژوکر را به دنیا خواهد آورد و نکات دیگر ….

 

 

راهنمای عمومی نصب بازی ها  :اینجا کلیک کنید

  راهنمای نصب بازی Pool Nation  :ندارد
————–
سیستم مورد نیاز :
N/A

BATMAN ARKHAM ORIGINS SPECIAL EDITION (2) BATMAN ARKHAM ORIGINS SPECIAL EDITION (3) BATMAN ARKHAM ORIGINS SPECIAL EDITION (4)

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: فرشاد شمسی خانی
نظرات: 11 نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

11 نظر ارسال شده
  1. mm گفت:

    خاک بر سرت.
    توضیحات بازی arkham city رو گذاشتی برای arkham origins??????!!!!!!

  2. mahyar گفت:

    دانلو کنیم یا بلک بکسش میاد ؟

  3. mahyar گفت:

    اوه حواسم نبود این که برا پلی استیشن هست نزدیک بود 10 گیگ دان کنم .

  4. dante گفت:

    برای کامپیوترش کی میآد؟؟؟

  5. Armin گفت:

    baraye inke in bazi ro too ps3 bazi konam
    bayad ps3 copy khor dashte basham ya roo har ps3 mishe bazi kard ?

  6. Armin گفت:

    Ye soale dige ham dashtam bayad in bazi ro bad az download write konam roo Blu-ray ta betoonam too ps3 bazi konam ?
    mamnoon

  7. مصطفی گفت:

    سلام
    اقا اگه این 2 تا پارت رو درست میکنین اعلام کنید تا من از جای دیگه دانلود نکنم

  8. عمران گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    متاسفانه لینک 4 و 6 ناقص هستن

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری