Enslaved Odyssey to the West (1)

نام بازی: Enslaved Odyssey to the West
پلتفورم : PC
ژانر: Action, Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Namco Bandai Games
تاریخ انتشار : Oct 25, 2013
حمایت توسط : Ninja Theory
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد
در طول بازی شما می توانید مهارت های Monkey را ارتقا دهید. این ارتقاها شامل قدرتمند کردن ضربات، افزایش نوار سلامتی، افزایش قدرت گلوله و … می باشد. برای ارتقا به گوی ها نورانی قرمز رنگی که در سراسر مراحل بازی پخش شده اند احتیاج دارید که جمع آوری آن ها به شدت ساده می باشد، همچنین با از بین بردن ربات ها نیز می توانید گوی های به جای مانده از آن ها را جمع آوری کنید. یکی از مشکلات بازی این است که پس از گذراندن نیمی از بازی می توان تمامی ارتقاها را به دست آورد و این امر مبارزات مراحل پایانی را بسیار ساده می کند. در برخی مراحل بازی باید با تعدادی Boss مبارزه کنید که از جذابیت بالایی برخوردار هستند و شکست دادن آن ها علاوه بر داشتن مهارت در مبارزه به سرعت شما در فرار و پرش های پیاپی نیز بستگی دارد. برای شکستن دادن هر Boss باید نقاط ضعف آن ها را شناسایی کنید و به کمک اسلحه Monkey به آن ها ضربه بزنید، علاوه بر این تعدادی از Boss ها را فقط می توان به کمک برخی اشیا سنگین موجود در محیط از بین برد. یکی از نقاط ضعف این بخش کم بودن تعداد Boss ها می باشد که سازنده می توانست با قرار دادن تعداد بیشتری Boss موجب هیجان انگیز تر شدن مبارزات این بخش شود.

شما می توانید این محصول فوق العاده را در 3 DVD در بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با ضمانت و گارانتی میهن دانلود با قیمت 9000 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

—————————————————————-

—————————————————————-

ر اکثر بخش های بازی Trip با شما همراه می شود که کنترل او را هوش مصنوعی به عهده دارد. Trip با توجه به جثه کوچک خود توانایی مبارزه با دشمنان را ندارد و با توجه به خاصیت سربند بردگی، در صورت کشته شدن Trip، Monkey نیز از بین خواهد رفت. بنابراین در طول بازی باید مراقب جان Trip نیز باشید، البته او به کمک وسیله ای که در اختیار دارد می تواند ربات ها را برای چند ثانیه بی حرکت کند تا شما آن ها را از بین ببرید، همچنین او می تواند به خوبی در محیط مخفی شود بنابراین وجود او علاوه بر این که لطمه ای به جذابیت بازی نمی زند، در برخی بخش ها بازی را جذاب تر می کند. شما می توانید به Trip دستورات گوناگونی بدهید و همچنین بخشی از معماهای بازی را باید به کمک او حل کنید. دستوراتی که به Trip می دهید شامل دستورات حرکت و توقف، پایین کشیدن اهرم و ایجاد پارازیت جهت مختل کردن حواس ربات ها می باشد، Trip به کمک وسیله ای که در اختیار دارد می تواند با ایجاد یک موج مخصوص حواس ربات ها را پرت کرده تا شما بتوانید از دید آن ها مخفی بمانید. این قابلیت در قسمت هایی که ربات های تیرانداز وجود دارد به شدت ضروری می باشد و باید در زمان مناسب به Trip دستور ایجاد پارازیت را بدهید تا از شر تیرهای دشمن در امان بمانید. Trip در ابتدای هر مرحله به وسیله سنجاقکی مکانیکی موقعیت ربات ها و مین های کار گذاشته شده در زمین و همین طور مقصد Monkey را مشخص می کند که این امر بازی را بیش ار حد آسان می کند. در نهایت باید گفت برخلاف بسیاری از بازی ها که وجود یک شخصیت اضافی فقط موجب کند شدن بازی و از بین رفتن جذابیت آن می شود، شخصیت Trip باعث عمیق تر شدن گیم پلی و جذابیت بیشتر بازی می شود.


راهنمای عمومی نصب بازی ها  :اینجا کلیک کنید

  راهنمای نصب بازی Enslaved Odyssey to the West  :ندارد
————–
سیستم مورد نیاز :

Minimum:
OS: Windows XP SP2, Vista or higher
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.20GHz / AMD Athlon 64 X2 4600+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 9600/ ATI Radeon HD 4850
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 12 GB available space

Enslaved Odyssey to the West (3) Enslaved Odyssey to the West (2) Enslaved Odyssey to the West (4)

توجه :

به دلیل عدم استقبال از این بازی و قدیمی شدن آن لینک های مستقیم آن پاک
شده اند

 

شما می توانید این محصول فوق العاده را در 3 DVD در بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با ضمانت و گارانتی میهن دانلود با قیمت 9000 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

—————————————————————-

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: فرشاد شمسی خانی
نظرات: 5 نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

5 نظر ارسال شده
  1. ali گفت:

    سلام لینک پارت 4و 5 تکراریه خودتون ببینید کدوم یکی باید اصلاح بشه من منتظر دانلودم

  2. ALI گفت:

    سلام پارت 5و4 یکین لطفا درستش کنید

  3. امیر گفت:

    گرافیک این بازی کم از بتلفیبد نیست…

    خیلی سنگینه
    ینی یه خر پی سی میخواد تا بتونه این دوتا رو درجه اخر ببره تنظیماتش رو و روون بیاره.
    البته برا من این بازی رو بدک نمیاره ولی خوب..

  4. alireza گفت:

    سلام دوستان از سایت خوبتون واقعا ممنونم
    فقط یه سوالی داشتم
    من موقع اکسترک کردن فایلها ارور دریافت میکنم که فایل درست نمیباشد
    مشکل از کجاست؟؟؟؟

    • sepehr گفت:

      سلام.
      باید هر فایل زیپ رو تو فولدر های جداگانه بذاری.بعد تک به تک از برنامه ی archiveبزنی که repair یا همون باز سازی بشه بعد فایل های جدید که اومدن جمع کن تو یک فولدر و اکسترکت کن و نصب کن و از بازی لذت ببر.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری