دانلود بازی هیتمن قسمت سوم مراکش HITMAN:Episode‌ 3 Marrakesh برای کامپیوتربه همراه نقد کامل بازی برای Xbox One ، PS4 و PC اختصاصی از میهن دانلود

دانلود بازی هیتمن: قسمت 3 مراکش HITMAN:Episode‌ 3 Marrakesh برای کامپیوتر را برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم . بیست سال قبل از ماجراهای ((هیتمن:آمرزش)) ، مأمور47 وارد یک مرکز آموزش مربوط به ICA در اروپای مرکزی میشود، در آنجا با همکار کار آموزی به نام (دایانا برن وود) دیدار میکند. تحت نظارت او مأمور 47 در مأموریتهای شبیه سازی شده بسیاری شرکت میکند تا مهارتهایش مورد ارزیابی قرار گیرد، همچنین تحت سنجش روانشناسی قرار گرفته و پیشینه اش به دقت بررسی میشود، با این حال چیزی که گفته ها و فعالیتهای او را قبل از پیوستن به ICA تایید کند نیافتند. در حالی که برن وود به شدت تحت تأثیر عملکرد مأمور47 قرار گرفته است، مافوق او، اریک سودرس(سرپرست آموزش)، متقاعد شده است که مأمور47 بدون اعمال فشار به منظور کنترل او، بیش اندازه خطرناک میباشد. از آنجا که مأمور47 به عنوان یک خطر بالقوه برای ICA به نظر میرسید، سودرس برخلاف قرارداد عمل کرده و آزمون نهایی مأمور47 را به گونه ای طراحی میکند که انجام آن غیر ممکن باشد. در پاسخ به کارهای غیر اخلاقی سودرس، برن وود با دخالت مستقیم به منظور یاری رساندن به مأمور47، قوانین را زیر پا میگذارد.

دانلود بازی هیتمن قسمت سوم مراکش HITMAN:Episode‌ 3 Marrakesh برای کامپیوتر

در بازی Hitman بعد از انجام موفقیت آمیز آزمون نهایی، سودرس  با  بی میلی مأمور47 را به منظور مأموریتهای رزمی تأیید میکند و دایانا به عنوان سرپرست و کنترل کننده او برگزیده شد.در زمان حال، مأمور47 به پاریس(فرانسه) فرستاده شده تا غول مد(سلطان مد) ویکتور نوویکوف و شریک او دالیا مارگولیس را به قتل برساند. در واقع هردوی آنها به صورت مخفی رهبران یک گروه جاسوسی بین المللی به نام IAGO میباشند که هدفش افشای هویت عوامل شدیدا تحت پوششی است که برای MI6 کار میکنند.با نفوذ در یک نمایش مد خصوصی، مأمور47 هر دو هدف را به قتل رسانده و بدون اینکه دیده شود فرار میکند. نوویکوف قبل از کشته شدنش فایلی را به عنوان حق السکوت در مورد تحقیقاتی علیه او، به فردی ناشناس داده بود که حاوی تمامی رازهای جمع آوری شده در مورد IAGO بود. آن شخص سپس یک پیام به صورت متن برای گروه ناشناس دیگری ارسال میکند. در حالی که به طور طعنه آمیزی برای نوویکوف در نمایش مد آتی آرزوی موفقیت میکند؛ (( چیزی خواهد بود که تو بخاطر آن در یاد خواهی ماند )) .مدتی بعد، مأمور47 به ساپینزا (sapienza)(ایتالیا) فرستاده شده تا مشتری سابق ICA (سیلویو کاروسو) یک مهندس زیست ثروتمند ولی به دردسر افتاده و رئیس آزمایشگاهش (فرانسسکا دسانتیس) را به قتل برساند. هر دو هدف که به استخدام شرکت بیوتکنولوژی اتر درآمده اند، در حال کار بر روی نمونه اولیه یک ویروس کشنده میباشند که میتواند افراد خاصی را، بر اساس دی ان ای آنها، مورد هدف قرار دهد. یک سهامدار خصوصی رده بالا در شرکت اتر، در خواست میکند که به دلایل اخلاقی کاروسو و دسانتیس از بین برده شوند و نمونه ویروس نیز نابود شود بدون اینکه شرکت از بین برود.با نفوذ در خانه مجلل شدیدا محافظت شده کاروسو، مأمور47 با موفقیت هر دو هدف را به قتل میرساند و ویروس را نابود میکند. یک هفته بعد در ژوهانسبورگ یک مأمور ناشناس به صورت تلفنی، قبل از مواجه شدن با یک شخص ناشناس در اتوموبیلش، در مورد جزئیات قتل و نابودی ویروس صحبت میکند. شخص ناشناس قبل از اینکه تپانچه اش را به سوی او نشانه بگیرد و از او بخواهد که کلید را بدهد، فاش میکند که مأمور را از پاریس دنبال میکرده و ترتیبی داده است که هویت او توسط IAGO به عنوان کسی که بیشتر کارهای دشوار و مهم را برای ICA انجام میداده، فاش شود. سپس مأمور قبل از دادن کلید به آن شخص هشدار میدهد که مشیت الهی هر ضعفی که ممکن است او داشته باشد، خواهد یافت و افشا خواهد کرد. مأمور قبل از کشته شدن میگوید که آن کلید به کارش نخواهد آمد.

دانلود بازی هیتمن قسمت سوم مراکش HITMAN:Episode‌ 3 Marrakesh برای کامپیوتر

هیتمن: قسمت 3 بررسی مراکش – کودتای فراوان مراکش
قسمت سوم از هیتمن مجدداً راه اندازی شده، یکی دیگر از نقشه های جدید و ماموریت جدی تری را برای آقای 47 معرفی می کند.برنامه انتشار اپیزودیک به نظر می رسد بسیار خوب برای هیتمن مؤثر بوده است. تاکنون برنامه خود را حفظ کرده است، مشکلات اینترنتی نسبتاً کمی، و مقدار زیادی از لوازم جانبی -مانند اهداف دست نیافتنی – بین انتشارات وجود داشته است. در واقع، ما به جرأت می گوئیم هیتمن از اپیزودیک بیشتر از هر بازی دیگر قبل از آن سود می برد. و با وجود این، قسمت سوم کمی ضعیف تر از قسمت گذشته است.اگر چه مفهوم اصل بود، محتوای اپیزودیک در حال حاضر تقریبا با ماجراهای گرافیک سبک بازی جاسوسی مترادف شده است. اما واقعا تنها به دلایل پولی بود، به طوری که توسعه دهنده می توانست قبل از اتمام یک بازی سود ببرد. نه تنها به وضوح دیگر جاسوسی لازم نیست، اما اغلب مشکلاتی را بوجود می آورد زمانی که تلاش می شود که جزئیات طرحی را به یاد آوریم که نیمه سال یا قبل تر از آن اتفاق افتاده است.در هیتمن یک داستان کلی وجود دارد که ساخته می شود، اما کل تمرکز روی آن نیست. و به جای توضیح اصلی تعاملی IO توسعه دهنده برای ادامه اپیزودیک – که آنها هم طالب زمانی بودند که قادر به واکنش نشان دادن به بازخورد طرفداران باشند – شروع به سر و صدای کمتر و بازاریابی صنعت مبالغه کمتر می کند. اگرچه سود ملموس تر این است که فاصله بین قسمت ها به معنی این است که شما تشویق می شوید که هر نقشه را با جزئیات به مراتب بیشتر از همه آنها در یک بار انتشار، کشف و آزمایش کنید.

دانلود بازی هیتمن قسمت سوم مراکش HITMAN:Episode‌ 3 Marrakesh برای کامپیوتر

هیتمن: قسمت 3 (PS4) – جمعیت تند و زننده می شود
به غیر از آفتاب درخشان و آب و هوای گرم مراکش یک سبک کاملا متفاوت از نقشه در مقایسه با شهر ساحلی خواب آلود ساپینزا است. گرافیک با جمعیت عظیمی از مردم که در اطراف در جنب و جوش هستند قابل توجه است و این تصور را القا می کنند که زندگی در شهر در جریان است. اگرچه امتناع بازی برای استفاده از لهجه مناسب محل به خصوص عجیب به نظر می رسد وقتی که همه افراد در مراکش، و حتی سفارت سوئد، یک لهجه آمریکایی یا بریتانیایی دارند.صحبت از اینکه ماموریت شما در این قسمت، ترور یک بانکدار سوئدی است که گرفتار اختلاس 7 میلیارد دلاری شده است و جمعیتی از معترضان را جذب کرده است در حالی که به دنبال حفاظت در کنسولگری است. انقلاب با طرح ریزی اقدام کلی برای استفاده از ناآرامی به منظور ایجاد یک کودتا آشکارست. این وظیفه شماست که اطمینان حاصل کنید او شکست می خورد و هر جفت آنها ترور می شوند.همه آن یک شکاف جدی تر و واقعی تر از دو قسمت قبلی است. اما در حالی که این یک تغییر جالب از سرعت است، از طریق عقب نشینی از راه حل های بی فکرتر و طرح های فرعی قسمت های قبلی، کمتر سرگرم کننده نیز است.
و در عین حال شهرستان باستانی و معماری آن به خوبی با طرح مدرنیته باز داخلی سفارت در کنار هم قرار می گیرد، و ماهیت کاملا کارکردی مجموعه زیر زمینی که شما کشف می کنید با هر دو ارتباط دارد. این امر مراکش را بصری تر از هر یک از نقشه های موجود می سازد، اگرچه احساس می شود کمی کوچکتر و ساختگی تر از ساپینزا است. جو جاسوسی مدرسه قدیمی منجر به برابری راه حل های های مدرسه قدیمی به اندازه بسیاری از مشکلات، حتی با فرصت های اختیاری شخصیت های دارای انگیزه های ساده و آسانتر از قسمت های قبلی می شود.

دانلود بازی هیتمن قسمت سوم مراکش HITMAN:Episode‌ 3 Marrakesh برای کامپیوتر
هیتمن: قسمت 3 (PS4) – کلاه زیبا
این بدان معنی نیست که نقشه بهرحال خسته کننده است، و این واقعیت که بانکدار و عموم مردم به طور کلی هرگز نزدیک یکدیگر قرار نمی گیرند، مگر دسیسه شما، جلو بردن ماموریت تان را با هر درجه از ظرافت بسیار دشوار می سازد. شما می توانید آنها در ملاقات فریب دهید، اما این یک فرایند طولانی و احتمالا سخت ترین کار در کل راه اندازی مجدد است.
و در عین حال چنین پیچیدگی منجر به درجه خاصی از سختی می شود، و این احساس که همه چیز است برای منافع شما برگزار می شود. هرگز از این واضح تر نشده است که مکالمات و رویدادهای ظاهرا تصادفی فقط زمانی ایجاد می شوند که در همان حوالی سرگردان هستید، و در حالی که در بازی های دیگر خوب خواهد بود، این توهم را از بین می برد که شما در حال بازی در یک گودال ماسه مرگبار پر از حوادث نافرم هستید.
اما در حالی که مراکش ممکن است به اندازه ساپینزا کامل نباشد، هنوز هم بسیار لذت بخش است و به خصوص برای قراردادهای ساخته شده از فن مناسب است. و قطعاً برای شور و شوق ما برای قسمت های بعدی کاری نمی کند.

دانلود بازی هیتمن قسمت سوم مراکش HITMAN:Episode‌ 3 Marrakesh برای کامپیوتر
هیتمن: قسمت 3 مراکش
به طور خلاصه: نه کاملاً به خوبی دو نقشه قبلی، فضای جدی تر باعث کاهش سرگرمی شده است، اما هنوز استقبال بیشتری از مجموعه های دوره ای می شود.
مزایا: مراکش با یک نقشه دارای طراحی مناسب کامل از محیط های متنوع، عالی به نظر می رسد. جو جاسوسی به سبک هیجان انگیز یک تغییر جالب از سرعت است.
نقاط ضعف: فرم های آزاد کمتر از قسمت های قبلی، با بخش های فراوان پر از صحنه و برخورد. صدای بازیگران غیر اصیل و عجیب و غریب.
امتیاز: 8/10
فرمت ها: پلی استیشن 4 (بازبینی شده)، Xbox One و PC
قیمت: 7.99 دلار
ناشر: Square Enix
توسعه دهنده: Io-Interactive
تاریخ انتشار: 31 می 2016
محدوده سنی: 18 سال

لینک دانلود:

download دانلود بازی River City Super Sports Challenge All Stars Special برای کامپیوتردانلود با لینک مستقیم ( به زودی )

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: ارجمندی
نظرات: ۱ نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

1 نظر ارسال شده
  1. Mark گفت:

    سیستم مورد نیاز؟

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری