دانلود بازی مبارزه خیابانی Street Fighter 5 برای کامپیوتر

به همراه نقد کامل بازی و گیم پلی  اختصاصی از  میهن دانلود

در این پست از وبسایت میهن دانلود مبارزه خیابانی Street Fighter 5 را برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم. مبارزه خیابانی Street Fighter 5 یک بازی مبارزه بسیار عالی است که ویژگی های بسیار زیادی را از دست داده است.براساس یافته وینس اینگنیتو، اصول بازی مبارزه گارد قدیمی ترکیب مناسبی داشت و بازی جدید و مدرن تر در این ژانر کار کوچکی نیست، اما بازی Street Fighter 5 عمل با ظرافت و سبک را متعادل می کند. هر بخش از انجام بازی در زمین بدون منفذ قدیمی از مد افتاده در اینجا به اندازه اعمال نفوذ حقه های کثیف که توسط سیستم V جدید ممکن شده و اتاق را برای تسلط مکانیکی و تاکتیکی ترک می کند، دارای اهمیت است.

اما من انتظار داشتم توسعه دهنده کپکام از پارک دست بکشد زمانی که مشت ها آماده زدن بودند. آنچه انتظار نداشتم این بود که بسیاری از ویژگی های کلیدی و استاندارد در روز راه اندازی وجود نداشته باشد. هنگامی ویژگی های دیگر بازی های مدرن مبارزه را مقایسه کردم، مبارز خیابانی 5 بسیاری از حفره های عجیب و غریب را در دفاع از خود رها می کند.

دانلود بازی مبارزه خیابانی Street Fighter 5 برای کامپیوتر

بازی مبارز خیابانی 5   مسابقه کامل آر. میکا در برابر نش (1080P / 60FPS)

بازی مبارز خیابانی 5 اصول امتحان شده و درستی را اتخاذ می کند، حق امتیاز بیش از دو دهه رواج یافته است  و در سه مورد از ویژگی های جدید عالی انجام می شود که فراز و فرود مسابقات به طور قابل توجهی از بازی Street Fighter 4 تغییر می دهد. با مهارت V شروع می شود، یک عمل رایگان که در هر شخصیتی متفاوت است. از Birdie پر وعده و رها کردن بقیه برای مبارزه با حریف خود، بازی زننده بی امان Necalli، که می تواند مخالفان را مجبور به نزدیک شدن کند جایی که می خواهد، هر مهارت V- یک مزیت تاکتیکی جالب را برای من به منظور قدرت نفوذ ارائه می کند.

چه چیزی جدید است

و نیرویی که باید به شما بدهد، چرا که جدا از در نظر گرفتن آسیب، استفاده درست از مهارت V تنها راه برای تحریک V است. یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند جدید که برای هر یک از شخصیت ها منحصر به فرد است. آنها میتوانند به سادگی یک تک حرکت قدرتمند مانند وگا (که بهرحال باعث بوی بزرگ مجازات می شود)، یک توسعه دهنده کومبو مانند  کن، و یا حتی قدرتمند شدن موقت مانند لی باشند، که ضربات متعددی را برای بسیاری از حملات عادی اضافه می کند. در کل، سیستم V یک جایگزین عالی برای بازی فوق العاده Street Fighter 4 است. این سیستم به درک شما از یک توانایی منحصر به فرد با اعطای دسترسی به یکدیگر پاداش می دهد، که خود نیاز به فکر استفاده موثر از هر یک از شخصیت ها در بازی دارد.

دانلود بازی مبارزه خیابانی Street Fighter 5 برای کامپیوتر

بازی Street Fighter 5 – تریلر راه اندازی شخصیت

و قالب بازی چگونه است. هشت مهره اصلی نمادین حق رای دارند، چهار فن طولانی مورد علاقه وجود ندارد، و چهار تازه وارد ترکیب عالی را ایجاد می کنند. برخی از جاودانه ها آشنا به نظر می رسند اما با پیچیدگی شیرین جدید، با حسن نیت سیستم V را ارائه می دهند. Dhalsim مظهر این ایده آل است. مهارت V او اجازه می دهد تا قوس وسط پرش خود را متوقف سازد و در محل پرسه بزند، سمت چپ یا راست را مجدداً تنظیم کند و هر حرکت هوایی ناگهانی را لغو کند. در جایی که Dhalsim معلق در هوا یک بار مورد هدف بود، این امر باعث می شود از زوایای تهدید آمیزی آگاه شود که قبلا نمی توانست، و یا از موقعیت هایی فرار کند که در آن او به طور معمول ممکن است به دام افتاد. این امر او را شخصیت بسیار سختتر و جالب تری برای بازی و رقابت می سازد.

بهترین چیزی که می توانم در مورد بازیگران بگویم این است که من تا حدی می خواهم ت همه را به بازی بگیرم، حتی شخصیت هایی را که هرگز در 20 سال بازی مبارز خیابانی به آنها نگاه نکرده ام.

دیگران، مانند وگا، به طرز چشمگیری با حرکت های جدید و مکانیکی اجرا شدند که آنها را برای بازی و یاگیری مجدد هیجان انگیز می سازد.

ماتادور اسپانیایی اکنون می تواند بین مبارزه با و یا بدون پنجه امضای خود تغییر ایجاد کند. حرکات او کندتر هستند، اما محدوده را بدست می آورد و آسیب می زند. هنگامی که او آن را خاموش می کند حملات عادی او بسیار سریعتر می شود، مسیرهای کومبو جدید باز می شوند، و او فرمان شتاب برای بوت شدن را بدست می آورد، و او را در نزاع بسیار بهتر می سازد و در هر بازی دارای آسیب دقیق و حداکثری می شود. درک موضع تکیه بر روی در یو پی اس بازی های مختلف ضروری است، و از آنجا که همه ورودی های او از حملات علیه حرکات از بین رفته اند، او می تواند به جای انفعالی تر بازی کردن، فعالتر بازی کند.

بچه ها جدید در بلوک همه از این استفاده خرسند هستند.  Shadaloo lieutenant F.A.N.G همه چیز در مورد یک بازی زرق و برق و به دور از دستپاچگی است. او فقط صفحه نمایش را با مواد پر می کند، بخش های زیادی از فضا را با هر دو حرکت عادی و ویژه کنترل می کند. Necalli فقط یک وحشی است، مخالفان را با بلوک سنگین بی حس کننده اذیت می کند و مشت و لگد می زند.

با توانایی برای بستن سریع شکاف ها، و تقویت گزینه تحرک بی شمار خود با قدرت باد، رشید می توانید مهره بازی را مثل یک توپ بکار گیرد، اما او برخی حرکات عالی و یک مجموعه ابزار گرد دارد که به او اجازه می دهد امن و محکم بازی کند اگر توقف حیله های مؤثر باشد. با این حال، بهترین چیزی که می توانم در مورد بازیگران بگویم این است که من از می خواهم با همه بازی کنم، حتی شخصیت هایی مانند کن، چون، و سیم – شخصیت هایی که من هرگز در 20 سال بازی مبارز خیابان به آنها نگاه نکرده ام.

دانلود بازی مبارزه خیابانی Street Fighter 5 برای کامپیوتر

بازی Street Fighter 5  مسابقه کامل دالسیم در مقابل نش (1080P / 60FPS)

نه تنها بازیگران قوی از بالا به پایین هستند، بلکه آنها در حال فعالیت در سطح میدان بازی به مراتب بیشتر از قبل هستند. کپکام یک تن از تنظیمات مناسب را در بازی مبارز خیابانی 5 برای از بین بردن “گرداب” جرایم انجام داده است که تحت سلطه بازی Street Fighter 4 بود، و به اطمینان حاصل می کند که بازی زمینی نمی توانست تنها با گزینه های دفاعی آسان انجام شود. با مکانیک تمرکز از بین رفته، دیگر آسیب ناپذیری اعطا نمی شود، این امر کاملا با تسلط مخالفان با چیزی جز زمان و فاصله برتر ممکن نیست.

این ثروت باد آورده ای برای شخصیت های مانند چون لی، کارین، و کمی است، که سرعت قدم زدن زیرکانه و هنجارهای قوی به آنها اجازه می دهد حمله کنند، سیخونک بزنند، و دشمنان خود را سرکوب کنند اگر به درستی بازی کنند. در این روش، مبارز خیابانی 5 به زمان های قدیمی تر خود بازگشته است، که در آن یک بازی زمینی قوی به حق پاداش داده شده بود.

این پایان کار نیست. بات سخت کاملاً از بین رفته، و همه چیز – از جمله پرتاب ها- می تواند تقریبا بلافاصله بهبود یابد. زمانی که ضربه می زنید می توانید از یکی از سه روش مختلف برای ایستادن انتخاب کنید، که بدین معنی است که تقریبا هیچ راهی برای یک شخصیت وجود ندارد تا به شکل قابل پیش بینی حرکت یترکیب یا غیر قابل مسدود را راه اندازی کند و فقط به طور نامحدودی مجرم باقی بماند. تنها راه برای نمره دادن به یک ضربه سخت در حال حاضر از طریق فرود رفت و برگشتی ضد ضربه است و رفت و برگشت ها در بلوک فوق العاده ناامن شده است تا مانع از ماهیگیری افراد برای آنها، خواه ناخواه شود. شما هنوز هم می توانید پس از یک ضربه فشار وارد کنید، اما باید به جای رفتن به سراغ خلبان اتوماتیک مانند برخی از شخصیت های قبلی، انفعالی باشید. این امر ریتم رفت و برگشت طبیعی را برای مسابقات حفظ کند، به جای اینکه مسابقات “تجربه های تک نفره” بتواند مانند قبل واگذارد شود.

بنابراین بازی Street Fighter 5 مانند یک محصول برتر است، و با اطمینان به نظر می رسد یک بازی فوق العاده است. برای اولین بار بهترین رنگ و لعاب را دارد که ما را با SF4 آشنا می کند، و سبک هنری به آن داده است که تلطیف شده و استوار است. برای تلفن های موبایل مناسب به نظر می رسد و شاید بهتر است.

بازی جنگنده خیابانی 3: ضربه سوم قرار داده شده، این بهترین موسیقی متن فیلم در خیابان جنگنده تا به حال است، شامل ریمیکس فوق العاده تم شخصیت قدیمی در کنار ازدحام موسیقی های پر از گیتار و تلفیقی جدید بود که دائماً در مغز من نواخته می شد.

un23

نمایش جنگنده خیابانی 5 F.A.N.G – کامبوفایند در مقابل مایک راس

با در نظر گرفتن همه این موارد، درک و یا قبول حفره های بزرگ در مجموعه ای از ویژگی های جنگنده خیابانی 5 دشوار است. بزرگترین، مسئله نابخشودنی که در حال حاضر به سادگی وجود دارد این است که هیچ راهی برای اجرای پردازنده در دو استاندارد از بازی سه دوری نیست، زیرا به طور عجیبی، هیچ حالت مقابله CPU و هیچ حالت بازی استانداردی وجود ندارد. حالت زنده ماندن و مقدمه داستانی بسیار کوتاه برای هر یک از شخصیت ها وجود دارد، اما هر یک به جنگ های تک دور با مقررات غیر استاندارد نیز محدود شده است (به عنوان مثال، شما با متر EX و V کامل شروع می کنید). این قابلیت اساسی است که هر بازی مبارزه دارد، و آن فقط اینجا نیست، با وجود این واقعیت که تمام قطعات برای ارائه آن هستند. کپکام صریحاً هیچ برنامه ای برای اضافه کردن چنین حالاتی بیان شده ای ندارد. ما می دانیم که آزمایشات و چالش های روزانه در نهایت در مارس ارائه خواهد شد اما در حال حاضر، جنگنده خیابانی 5 بطور وحشتناکی برای ارائه کم است اگر محتوای تک نفره چیزی است که شما دنبال آن هستید.

همانطور که در حال حاضر، جنگنده خیابانی 5 بطور برای ارائه بطور وحشتناکی کم است اگر محتوای تک نفره چیزی است که شما دنبال آن هستید.

خوشبختانه، موضوعات عالی وجود دارد، به خصوص برخی از چیزهای کوچکی که برای جامعه رقابتی مهم است. حالت آموزش فوق العاده است، با بهترین ابزار ضبط و پخشی که من تا کنون دیده ام. تا پنج رشته مختلف را می توان به عنوان یک بیدار باش یا پاسخ بلوک معکوس، یا فقط برای پخش حلقوی استاندارد ثبت و ذخیره کرد. اقدامات ذخیره شده حتی می تواند لایه لایه باشد تا توالی های بزرگتری ایجاد کند.

این ابزار اجازه می دهد تا شما به راحتی از شرایط خاص را خلق و . آیا ریو میتواند عرشه فوقانی کشتی استوار مرا با یک مشت اژدها با حداکثر محدوده مجازات کند؟ اگر Zangief با ماشین میخکوب چرخان جدید از خواب بیدار شود، آیا من می توانم آن را با چیزی پر کنم؟ آزمودن آن سخت نیست، حالت آموزش مفیدتر از همیشه وجود دارد – هر چند من هنوز هم مایلم داده های قاب در بازی گنجانده شود.

un

محتویات جعبه جنگنده خیابانی 5 FightPad PRO

تجربه کلی آنلاین نیز بسیار عالی است. کد شبکه به خوبی حفظ می شود و ایجاد بازی به طور مستمر برای شما مسابقاتی از هر حالت بازی فراهم می کند، و سپس شما را به آنچه که انجام می دادید در بازی برمی گداند زمانی که بازی شما قضاوت می شود. این روش اصلی که در آن رقابت می کنید، بازیکنان طولانی مدت در بازی های مبارزه ای شرکت می کنند، و Street Fighter 5 به طور کامل آن را اخذ می کند.

جنگنده خیابانی 5 همچنین باعث می شود تکرار بازی با تعدادی از معیارهای مفید آسان شود، و همچنین بازیکنانی را دنبال کنید که تماشای مجدد بازی آنها را دوست دارید. شما حتی می توانید خود را با آنها از نظر آمار شگفت آوری مقایسه کنید. این یکی دیگر از عناصر حیاتی برای این مسابقات امیدوار کننده است. من می توانم شماره ID بازی که می خواهم به جامعه نشان دهم را اعلام کنم، و یا اگر تمایل داشته باشم مسابقات الکس جبالی را با احتیاط انجام دهم. همراه با توانایی برای مشخص کردن یک ID جدا از PSN واقعی شما یا نام مستعارتان، بازیکنان حرفه ای و دیگر اعضای جامعه شناخته شده می توانند یافتن بهترین عملکرد خود را برای پیگیری کنندگا بازی آسان کنند. در عین حال، جو به طور متوسط احتمالا توجهی ندارد که قهرمان فیلیپینی یا آرتورو سانچز با Dhalsim چه می کنند، اما من توجه می کنم، و فکر می کنم برای جامعه رقابتی بسیار مهم است که قادر به یافتن راحت سطح مسابقات بزرگ و بازیکنان بزرگ باشند.

حکم

انتقاد کردن از چیزی مانند این به نظر می رسد دشوار باشد زیرا بطور سفارشی برای یک بازیکن رقابتی سرحال مثل من ساخته شده بود، اما من فقط نمی توانم از این موضوع چشم پوشی کنم چقدر جنگنده خیابانی 5 برای بازیکن متوسط بازی مبارزه ای کم کار می کند. این ورزش فوق العاده ای است، بازیگران با انواع شخصیت دارد، تاکید روشنی روی بازی بنیادی قوی می کند، به بازیکنان رقابتی یک تجربه بزرگ اینترنتی ارائه می دهد، و در کل به دنبال زرق و برق است. به شدت از نظر مکانیک و ویژگی های رقابتی، جنگنده خیابانی 5 تقریباً بی همتاست، اما قبل از آن انواع راهها را برای رقابت با بازی های مبارزه ی دیگر از جمله پیش پردازنده خود از نظر محتوای کلی انجام داده است.


تصاویری از کارکتر های بازی Street Fighter 5 

لینک دانلود:

download دانلود بازی River City Super Sports Challenge All Stars Special برای کامپیوتردانلود با لینک مستقیم ( لینک دانلود به زودی )

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: ارجمندی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری