دانلود آهنگ تیتراژ سریال پادری از علی زند وکیلی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پادری از علی زند وکیلی را  با کیفت 320 برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم . این سریال از شب اول ماه مبارک رمضان پخش شده و یک سریال طنز با داستانی جالب است .  داستان «پادری» دررابطه با قالیشویی مشتاق است که تعطیل شده است، و فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد، او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.پادری که مطبوعات آن را دودکش ۲ نامیده بودند با نام پادری برای شبکه اول سیما تهیه شده است . در این سریال، شخصیت‌های مجموعه «دودکش» که تهیه کننده آن زینب تقوایی بود و رمضان سال ۹۲ ازشبکه اول سیما پخش شد، حضور دارند اما فضا و قصه‌ای تازه‌ای به قلم کوروش نریمانی، قرار است به تصویر کشیده شود.

بازیگران اصلی سریال پادری هومن برق نورد ، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، مجید یاسر،جمشید مشایخی ، ابراهیم‌آبادی، شهین تسلیمی فریبا طالبی، ابراهیم‌آبادی، کریم قربانی، صدرالدین حجازی، آتیه جاوید، نصرت میرعظیمی، مهدی دانایی مقدم هستند.

عوامل اصلی سریال پادری هم عبارت اند از کارگردان:محمد حسین لطیفی دستیار کارگردان:امیر سلیم خانی تهیه کننده:سید محمود رضوی نویسنده:کوروش نریمانی مشاور تهیه:محمد صادق آذین مدیر تولید:مرتضی متولی مدیر تصویربرداری:امیر کریمی طراح صحنه ولباس:محسن نوروزی طراح گریم:ایمان امیدواری صدابردار:علی عدالت دوست سرپرست گروه کارگردانی:علیرضا نجف زاده مشاور اجرایی کارگردان:امیر عباس لطیفی مجری طرح:موسسه سینمایی سیمای مهر

لینک دانلود:

download دانلود بازی River City Super Sports Challenge All Stars Special برای کامپیوتردانلود با لینک مستقیم

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: ارجمندی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری