دانلود آموزش نوشتن پلن معاملاتی و استراتژی شخصی - علی نورانی

آموزش نوشتن پلن معاملاتی و استراتژی شخصی – علی نورانی ، در موضوع آموزش معامله گری در بازارهای مالی آنچه همواره مورد توجه قرار گرفته، آموزش تحلیل به روش های مختلف و یافتن نقاط ورود و خروج مناسب بوده است، و آنچه کمتر به آن توجه شده است، موضوعاتی مانند مدیریت ریسک و سرمایه و روانشناسی و خودشناسی بوده است. اما کلیدی ترین بخش از معامله گری موفق به طور معمول کاملا فراموش شده است، نوشتن پلن معاملاتی و استراتژی شخصی، به این معنا که آنچه به صورت اجزای پراکنده و نامرتبط در تمام علوم گفته شده در بالا آموخته ایم، را در جهت رسیدن به موفقیت نهایی در کنار هم قرار دهیم.

اما حتی این هم به تنهایی کافی نیست و نیاز است ابزاری داشته باشیم که پلن و استراتژی شخصی ما را ارزیابی و عیب یابی کند و راه تصحیح آن را به ما نشان دهد. توجه داشته باشید از مهمترین خصوصیات پلن و استراتژی معاملاتی مناسب، جامع بودن، سادگی، قابل اجرا بودن، همخوانی با شرایط معامله گر و قابل ارزیابی و بازنگری بودن است.

این مجموعه بدنبال این هدف تهیه شده است، که مسیر و استراتژی مناسب از لحظه شروع یک روز معاملاتی تا لحظه پایان و حتی فراتر از آن یعنی ارزیابی و بازنگری علمی استراتژی شخصی را به شما نشان دهد. برای کمک به این موضوع دو نرم افزار کمکی (برای بازارهای جهانی  و همچنین برای بازار بورس داخلی) به همراه یک کتاب الکترونیک در کنار این مجموعه جامع سه قسمتی ارائه شده است.

این مجموعه بارویکرد و مثال های مرتبط با بازارهای جهانی آماده شده ولی از مفاهیم و کلیات آن می توانید برای هر بازار مالی استفاده کنید و برای شما راهنما و چراغ راه خواهد بود.

معرفی بخش های آموزش نوشتن پلن معاملاتی و استراتژی شخصی – علی نورانی :

  • بخش اول : پلن معاملاتی چیست؟ / زمان و شراط مناسب معامله / تایم فریم معاملاتی / نماد های معاملاتی / تعیین استراتژی ورود و خروج / مدیریت ریسک و سرمایه
  • بخش دوم : مروری بر گذشته / تهیه چک لیست برای هر معامله (ژورنال نویسی) / اهداف مالی شما چیست؟ / ارزیابی و بازنگری / انواع افت سرمایه (Drawdown) / Absolute Drawdown / Relative Drawdown / Maxima Drawdown / فرمول سود خالص انتظاری / تفسیر نسبت انتظاری سود کل به زیان کل / چگونگی تشخیص نقایص تحلیلی و روانشناسی معامله گر
  • بخش سوم : مروری بر گذشته / تفسیر درصد سود خالص و سود خالص انتظاری / تفسیر درصد سود خالص و ارتباط آن با درادان / شاخص موفقیت انتظاری / توصیه هایی برای مانیتورینگ داده ها (استفاده از چند صفحه نمایش)
  • پیوست 1 : اکسل مربوطه برای بازار جهانی
  • پیوست 2 : اکسل مربوطه برای بورس تهران
باکس دانلود

لینک های دانلود آموزش

دانلود با لینک مستقیم بخش اول - حجم 113 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم بخش دوم - حجم 114 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم بخش سوم - حجم 102 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم بخش چهارم - حجم 61 کیلوبایت

دانلود با لینک مستقیم بخش پنجم - حجم 18 کیلوبایت

راهنمای نصب

۱- بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

توضیحات و مشخصات
مشخصات
  • پسورد: www.mihandownload.com
  • منبع: علی نورانی
سیستم مورد نیاز

Pc System Requirements Minimum 

  • Hard Disk Space
  • At least 1GB of Space
نویسنده: بردبار
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری