نرم افزار PDMS محصول شرکت AVEVA PDMS v12.0 SP6،در زمره کارآمدترین و با قابلیت ترین نرم افزارهای مدلسازی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در دنیا است که در اکثر کشورها به عنوان اولین انتخاب در مقایسه با نرم افزارهای مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که از نام واژه ترکیبی این نرم افزار پیداست، این برنامه قابلیت طراحی، مدلسازی و مدیریت یک سایت را تا بالاترین حد آن داراست. توانایی بالای این نرم افزار در مدل کردن تجهیزات سبب انتخاب آن به عنوان نرم افزار اول دنیا در این صنعت گردیده و کاربر بدون نیاز به نرم افزار دیگر، قادر به طراحی و مدلسازی یک Plant می باشد. از آنجا که این نرم افزار در قسمت مربوط به Database بسیار قوی و با دقت طراحی شده است چنانچه یک پروژه در ابتدا با ساختار مناسب و توسط فرد آشنا به این نرم افزار ایجاد گردد، تا انتهای پروژه کوچکترین دغدغه ای بابت از دست رفتن اطلاعات یا خرابی آن ها وجود ندارد.

از جمله نکات مثبت این نرم افزار می توان به همخوانی، ارسال و دریافت فایل ها جهت هماهنگی با نرم افزارهای متداول و رایج علم مهندسی است. چنانکه قابلیت همخوانی فایل های مدلسازی شده در Microstation را داراست و با زبان Visual basic می‌توان برای این نرم افزار برنامه‌نویسی کرد، قابلیت خروجی انواع گزارش ها با فرمتExcel , Word را دارد و همچنین می توان نقشه های خروجی را با فرمت PLT , DXF , DWG به اتوکد منتقل کرد.

شما می توانید این نرم افزار را در1 DVD در بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با ضمانت و گارانتی میهن دانلود با قیمت 4200 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

به طور کلی و جهت آشنایی با مهمترین ماژول های نرم افزار و کارآیی آن ها به شرح مختصر و عملکرد ماژول های آن می‌پردازیم:

DESIGN
جهت مدلسازی یک واحد فرآیندی از ابتدا تا انتها با دقیق ترین و کامل ترین جزئیات به کار می رود در این قسمت بخش های مختلف واحدهای مکانیک، سازه، معماری، عمران و برق و … با توجه به شرح وظایف هر قسمت را می توان مدلسازی کرد. از جمله مهم ترین مواردی که در ماژول Design می توان انجام داد، مدلسازی کل Plant، بررسی برخورد اجزاء مختلف، مشاهده آخرین عملیات انجام شده کاربران، گزارش گیری از مدل و مشاهده نمای کلی plant می باشد.

ADMIN
تعریف پروژه، ایجاد بانک های اطلاعاتی، تعریف کاربران، ایجاد محدوده کاری برای هر کاربر، تعریف password و مدیریت کلی database و نرم افزار از کاربرد های این ماژول است. انتظار می رود که admin یک پروژه بر کلیه قسمت های مختلف pdms تسلط کافی داشته و توانایی رفع مشکلات کاربران دیگر را داشته باشد.

PARAGON , SPECON

جهت تعریف PMS (PIPING MATERIAL SPECIFICATION ) پروژه در بخش PIPING و ایجاد کاتالوگ های مورد نیاز بخش های, Piping Instrument . Structure و سایر بخش ها به کار می‌رود. به طور کلی المان هایی که توسط واحدهای مختلف در محیط Design استفاده می شوند در ابتدا در محیط Paragon یا Specon براساس استانداردهای طراحی و جداول و داده های پروژه وارد نرم افزار می شوند.

ISODRAFT
برای تهیه نقشه ایزومتریک که از مدارک خروجی از محیط مدل شده استفاده می شود. نقشه های خروجی با نرم افزار اتوکد قابل ویرایش می­ باشد و در قسمت اجرایی سایت به کار می رود. دراین ماژول تنظیمات کلی برای خروجی نقشه ها و سایز بندی آن ها و مدیریت بر روی چگونگی فایل خروجی تعریف می شود.

DRAFT
جهت تهیه نماهای مختلف، نقشه­ های PLOT PLAN جهت جانمایی تجهیزات و لوله ها یا سایر المان های موجود در Plant به کار می رود. نقشه های خروجی قابلیت ویرایش در اتوکد را دارند و در فاز ساخت پروژه ها کاربرد فراوانی دارد. در این ماژول تنظیمات کلی خروجی نقشه ها و سایز بندی آن ها و مدیریت برروی فایل های خروجی مانند رنگ، سایز، فونت، محل ذخیره اطلاعات، اندازه گذاری ها، ایجاد TAG بر روی تجهیزات و دیگر تنظیمات تعریف می شود.

SPOOLER
جهت تقسیم بندی خطوط Isometric در Shop و در فاز ساخت پروژه کاربرد دارد. به طور کلی نرم افزار PDMS قابلیت تعریف یک پروژه در بالاترین سطح ممکن مدیریت پروژه، مدلسازی کامل واحد فرایندی در تمامی بخش ها و خروجی فایل بصورت انواع گزارشگیری ها، نقشه ها و مدل های سه بعدی را داراست.

توجه:
1- نرم افزار را در مسیر پیش فرض نصب کنید.
2- بعد از نصب و قبل از اجرای نرم افزار فایل موجود در فولدر Cracked File را اجرا کنید.
3- ظاهرا کرک با ویندوز 7 سازگاری ندارد و بعد از اعمال کرک برنامه اجرا نمی شود. کرک دیگری هم پیدا نشد. برنامه بدون کرک اجرا نمی شود و قابل استفاده نیست.

دانلود با لینک مستقیم

پسورد : www.mihandwnload.com

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: Saeed-King
نظرات: 7 نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

7 نظر ارسال شده
  1. کیوان گفت:

    سلام .. لطفایه کنترل بفرمائید رمز درست نیست یا فایل مشکل اکسترکت داره

  2. محسن گفت:

    سلام .. لطفایه کنترل بفرمائید رمز درست نیست یا فایل مشکل اکسترکت داره
    (من هم همین مشکل رو دارم)

  3. AMIR گفت:

    سلام .. لطفایه کنترل بفرمائید رمز درست نیست یا فایل مشکل اکسترکت داره

  4. AMIR گفت:

    این پسوورد درست هستش https://www.mihandownload.com

  5. hamed گفت:

    سلام.پسورد یا فایل مشکل داره لطفا بررسی کنید

  6. reza گفت:

    سلام
    پسورد فایل زیپ مشکل داره
    لطفا درست کنید یا از تو سایت بردارید برنامه را
    مردم را سر کار نزارید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری