Shovalihaye_Maabad

نام: شوالیه های معبد – مبانی نظری فراماسونری جهانی

نویسنده : هارون یحیی

تعداد صفحات: ۱۸۳ صفحه

 توضیحات : بیشتر مورخان «فراماسونری» متّفق القول بر این باورند که مبدأ این سازمان به جنگ‌های صلیبی باز می‌گردد، اگرچه فراماسونری به طور رسمی در اوایل قرن هیجدهم میلادی در انگلستان بنا نهاده شده، اما ریشه‌ها و مبادی آن به جنگ‌های صلیبی قرن دوازدهم باز می‌گردد. در نقطه‌ی عطف حکایت آشنای فراماسونری دسته‌ای به نام «شوالیه‌های معبد» قرار دارند…
آنچه خواندید متنی بود از اولین فصل کتاب «شوالیه‌های معبد» با عنوان از شوالیه‌های معبد تا مصر باستان. این کتاب توسط نویسنده مصری هارون یحیی به رشته تحریر درآمده است ، برای دانلود “کتاب شوالیه های معبد” از میهن دانلود ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

«شوالیه‌های معبد» در ۱۸۰ صفحه، تحت عناوین کلی زیر به بحث دربارة فراماسونری می‌پردازد:
۱٫ از شوالیه‌های معبد تا مصر باستان
۲٫ داستان حقیقی کابالا
۳٫ بارخوانی نظریه اومانیسم
۴٫ بازخوانی نظریه تکامل
هر یک از عناوین فوق، خود به بخشهای کوچک‌تری تقسیم ‌می‌شود که بحث اصلی را گسترش می‌دهند. خواننده این اثر پس از مطالعه، قادر خواهد بود با درک عمیق‌تری به موضوعات بی شمار پیش رو بنگرد، از مکاتب مختلف تا عناوین روزنامه‌ها، موسیقی راک، معماری و ایدئولوژی‌های سیاسی، از این رو با دیدی روشن‌تر خواهد توانست معانی و اهداف نهایی حوادث را تشخیص دهد

درباره نویسنده:

نام واقعی او عدنان اکتار (Adnan Oktar) است. پاره اول اسم مستعارش، نام هارون، برادر موسی است و پاره دوم، نام حضرت یحیی؛ پیامبری که درست، پیش از عیسی آمد و آمدن عیسی را پیشگویی کرد.

او در دو رشته دانشگاهی هنر و فلسفه تحصیل کرده است. از ۲۴ سالگی نوشتن و انتشار کتاب‌هایش را آغاز کرد و تا به امروز (به گواهی وبگاه رسمی خود او) بالغ بر ۲۲۲ کتاب در موضوعات مذهبی، علمی و سیاسی نوشته‌است. در حقیقت موضوع کتاب‌های علمی و سیاسی او نیز به نوعی به مذهب باز می‌گردد. او در کتاب‌های علمی خود با نظریه داروینیسم که در نهایت آفرینش را زاییده یک تصادف و محصول یک تکامل تدریجی و تطابق مستمر با شرایط زیستی می‌شمارد، درمی‌افتد و می‌کوشد وجود شعوری فرابشری را در آفرینش هستی و کائنات اثبات کند. در کتاب‌های سیاسی نیز به مبارزه کمونیسم و فاشیسم یا فرآورده‌هایی که از این دو کارخانه بیرون آمده‌اند، می‌رود.

download دانلود نرم افزار مدیریت پردازنده های تگرا Tegra Overclock   اندرویددانلود با لینک مستقیم | با حجم 2مگابایت

password دانلود کتاب ماجراها و سفرهای گالیورپسورد : www.mihandownload.com

url دانلود کتاب ماجراها و سفرهای گالیورمنبع : وب سایت میهن دانلود


باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: تیم تولید محتوای میهن‌دانلود
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری