فرمت : MKV
کیفیت : MPEG-4 | 1440×1080 | 8122kbps | 25fps
حجم : 3.56 GB
زمان : 00:58:00
موضوع : مستند
زبان : انگلیسی
زیر نویس : یافت نشد
زمین یا سیاره بشر نام مستندی است که امروز در میهن دانلود برای شما آماده کرده ایم این مستند که به زبان انگلیسی و یک مجموعه تلوزیونی میباشد از جذابیت بالایی برخوردار است. این مستند در اصل توسط بی بی سی تولید شده است. که درباره انسان و ارتباط آن با جهان طبیعی میباشد…
زمین سومین سیاره در منظومهٔ شمسی است که در فاصلهٔ حدود ۱۵۰ میلیون کیلومتری از ستاره‌ی خورشید قرار دارد. فاصلهٔ زمین تا خورشید به گونه‌ای است که شرایط محیطی‌ی آن قابلیت زیستن را به موجودات زندهٔ کربنی می‌دهد. تاکنون زمین تنها سیاره‌ای بوده است که وجود حیات در آن ثابت شده است. زمین سیاره‌ای است سنگی با مقدار قابل توجه‌ای آب سطحی. جو زمین ترکیبی است از نیتروژن (حدود هشتاد درصد)، اکسیژن (حدود بیست درصد) و چندین گاز دیگر.
در منظومهٔ خورشیدی، فاصلهٔ زمین تا خورشید بین فاصلهٔ زهره (یا ناهید) تا خورشید و فاصلهٔ مریخ (یا بهرام) تا خورشید است. زمین جزو سیارات داخلی منظومهٔ خورشیدی محسوب می‌شود.
مرتفع‌ترین نقطه بر روی خشکی‌های زمین کوه اورست نام دارد که نزدیک به نه کیلومتر از سطح دریا بالاتر است. عمیق‌ترین قسمت دریاها نیز در نزدیکی جزایر فیلیپین در اقیانوس آرام قرار دارد. عمق این ناحیه حدود ۱۱ کیلومتر پایین‌تر از سطح دریا است و به آن گودال یا درازگودال ماریانا گفته می‌شود.
عمر زمین ۰.۰۰۰۶ ± ۴.۵۶۷۲ بیلیون سال است.
حرکت انتقالی زمین به دور خورشید
سرعت این حرکت زمین در مدار خود به دور خورشید یکسان نیست ودر نزدیکی خورشید بیشتر می‌شود.از اثرات این حرکت ایجاد یک سال شمسی شکل گرفتن فصول مختلف و تغییر ظاهری چهرهٔ آسمان شب در طول سال است مدت این چرخش ۳۶۵٫۲۵ روز است و سرعت زمین در این مدار ۳۰ کیلومتر بر ثانیه‌است.
حرکت وضعی
حرکت زمین به دور محور شمالی و جنوبی آن مدت این چرخش ۲۳ ساعت و ۵۶ دقیقه است.

جهت دانلود مستند و دیدن تصاویری از فیلم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


براي خرید مستند زمین سیاره بشر Human Planet 2011  در 1 دي وي دي اورجینال و بسته بندی شکیل به قیمت 3800 تومان
روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی
پرداخت نمایید

 

توجه :

به دلیل عدم استقبال از این بازی و قدیمی شدن آن لینک های مستقیم آن پاک شده اند  . اما لینک رپید شیر آن در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .  


باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: ۱ نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

1 نظر ارسال شده
  1. اسماعیل نژاد گفت:

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری