فرمت : MPG
کیفیت : MPG – 2016Kbps | 25.000fps | MP3 – 96Kbps
حجم : 366MB
زمان : 00:45:16
موضوع : مستند
زبان : انگلیسی
زیر نویس : یافت نشد

نوستراداموس 2012 (Nostradamus 2012) مستندی است که در دو قسمت به بررسی پیشگویی های انجام شده توسط نوستراداموس پیشگوی معروف قرن شانزدهم و دیگر پیشگویی های انجام شده توسط مایاها قبل از میلاد مسیح در مورد پایان دنیا می پردازد و روند فیلم به صورت مصاحبه با افراد مشهور و نویسندگانی است که به این زمینه پرداخته اند. این مستند کل اشاراتی را که در جاهای مختلف تاریخ ستاره شناسان و پیشگوها در مورد اینکه سال 2012 پایان دوران بشر است حدود پانزده یا شانزده مورد می داند و به آنها می پردازد. محور این پیش بینی ها هم به علم نجوم و ستاره شناسی برمیگردد که با توجه به کج بودن محور چرخش زمین و تغییر درجه ی آن (هر 72 سال یک درجه)، 26000 سال طول می کشد (25920 سال = 72 سال × 360 درجه) تا زمین یک بار به طور کامل حول این محور بچرخد.

جهت دانلود مستند و دیدن تصاویری از فیلم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

مبنای این چرخش عبور خورشید از مرکز کهکشان راه شیری در نظر گرفته شده است. در این فیلم گفته می شود که در پایان دوره ی قبل با عبور خورشید از مرکز کهکشان راه شیری (حدود 26000 سال قبل) اتفاقات مهمی از قبیل انقراض انسان های اولیه و … صورت گرفته است و پایان دوره ی ما هم دسامبر 2012 و به طور دقیق 21 دسامبر 2012 می باشد. در آخر فیلم این طور نتیجه گیری می شود که این پایان، اگر چه پایان دوره است ولی می تواند با توجه به اتفاقاتی که رخ می دهد شروع یک دوره ی جدید درخشان و آرمانی برای بشر باشد. در جایی از فیلم هم گفته می شود که این پیش بینی ها در همه ادیان جهان از جمله اسلام هم وجود دارد.
در نگاه اول شاید به نظر برسد که این پیش بینی منطبق با پیش بینی های آخرالزمانی مسلمانان در مورد مهدی هستند ولی با بررسی احادیث متوجه می شویم که گفته می شود خود حضرت هم از زمان ظهورش مطلع نیست و کسانی که برای ظهور آن حضرت زمان تعیین می کنند دروغگو خوانده شده اند. از طرف دیگر اعتماد به پیشگویی و طالع بینی در اسلام مذمت شده اند. تا اینجا مطلب جدیدی در مورد این فیلم به نظر نمیرسد ولی با دقت در مسائل سیاسی و جهانی مطرح شده در آن به نکته های جالبی می رسیم.
در قسمت دوم فیلم و با نزدیک شدن به قسمت های پایانی، همزمان با صحبت در مورد جنگ و خونریزی و قحطی و پایان دنیا و مشکلات سیاسی در دو تصویر سخنرانی محمود احمدی نژاد نشان داده می شود و یکی از مصاحبه شوندگان فیلم که یهودی است بیان می کند که ایران تهدیدی برای غرب بوده و این امر از 1500 سال قبل پیش بینی شده است.
با نزدیک شدن به تاریخ ذکر شده و ساخت فیلم های زیادی در این مورد (برای دیدن لیست این فیلم ها می توانید به سایت http:/nostradamus2012.com بروید) جوی در دنیا ایجاد خواهد شد که خیلی ها منتظر اتفاقات بزرگ و سرنوشت ساز خواهند بود. اینکه کل موضوعات مطرح شده در این مورد را توطئه ای برای راه انداختن جنگ هسته ای بدانیم ممکن است خیلی بدبینانه به نظر برسد ولی با توجه به روش هایی که آمریکا و غرب حول محور اسرائیل برای سلطه بر سیاست جهانی بکار می برند، استفاده ی آنها از این جو و دامن زدن به آن بسیار محتمل به نظر می رسد.
در فیلم بارها از هولوکاست هسته ای که در پایان دنیا رخ خواهد داد، صحبت شده به اعتقاد یهودیان در مورد جنگ های آخرالزمان (آرماگدون) و جنگ های هسته ای اشاره می شود. به نظر من انتخاب عبارت «هولوکاست هسته ای» هوشمندانه بوده و گردانندگان این بازی سعی دارند با یادآوری هولوکاست یهودیان و سوزانده شدن شش میلیون یهودی (به گفته خودشان) و اینکه اکنون هم ایران مهم ترین تهدید برای بقای آنهاست، حق خود را برای راه انداختن یک هولوکاست هسته ای علیه مسلمانان و ایران محفوظ بدارند.

عکسهایی از محیط فیلم :

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: ۱ نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

1 نظر ارسال شده
  1. اسماعیل نژاد گفت:

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری