DOWNLOAD

دانلود فیلم آموزش Node.JS

بازار سرمایه
۲۴ بهمن ۱۳۹۴
653 بازدید

nodejs-2560x1440

 در این پست از وب سایت میهن دانلود با آموزش تصویری Node.jsبا شما هستیم . با یکی دیگر از مجموعه های آموزشیکه در آن آموزش با کیفیت بالا و به همراه فایل های تمرینی است و اینکه آموزش به زبان اصلی بوده و محصول شرکت لیندا است. Node.js پلتفرمی است بر مبنای موتور جاوا اسکریپت کروم که به منظور ایجاد برنامه های سریع و گسترش پذیر به وجود آمده است. Node.js از مدل رویدادگرا و non-blocking برای انجام عملیات I/O بهره می برد. از این‌رو Node.js یک پلتفرم سبک و کارا برای پیاده سازی برنامه های Real-time و مبتنی بر داده است که می توانند به راحتی در سرورهای نامتمرکز اجرا شوند.

نود.جی‌اس (Node.js) یک چارچوب نرم‌افزاری ورودی/خروجی برای پایهٔ رویداد (Event) برای موتور جاوااسکریپت وی۸ ( V8) برای سکوهای شبه یونیکس است. آن توسط ریان دال (Ryan Dahl) ساخته شده و رشد آن توسط جوینت ( Joyent) که دال را استخدام کرده‌است حمایت می‌شود.

Node.js به هدف این است که مشابه توئیستد (Twisted) برای پایتون، Perl Object Environment برای پرل و EventMachine برای روبی شود. Node، بر خلاف جاوااسکریپت در مرورگر اجرا نمی‌شود بلکه به جاوااسکریپت تحت کارساز مربوط است. Node.js برخی مشخصات CommonJS را پیاده سازی می‌کند. Node.js شامل یک محیط یک محیط REPL (حلقهٔ خواندن-اجرا کردن-چاپ کردن) برای آزمایش گرفتن تعاملی است.

تعداد دیسک محصول : ۱ دی وی دی

قیمت محصول :  ۱۰ هزار تومان  ۴ هزار تومان

buybig11 دانلود آموزش تصویری مجموعه jQuery به زبان اصلی

(در صورت داشتن هرگونه سوال با ما در تماس باشید : ۰۹۱۲۷۱۵۲۱۵۱)

لینک دانلود:

download دانلود کتاب شب‌های روشندانلود با لینک مستقیم| بخش اول

download دانلود کتاب شب‌های روشندانلود با لینک مستقیم| بخش دوم

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: reza
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری