Zumba

فیلم آموزش ورزش زومبا Zumba Complete Workout یک برنامه آموزشی می باشد که ترکیبی از رقص و ایروبیک است . در این فیلم آموزشی مدرسین با استفاده از رقص هایی مانند hip-hop ، soca ، samba ، salsa ، merengue و mambo به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه و بدون استفاده از مربی های پرهزینه در منزل و بدون شرکت کردن در کلاس های مخصوص آن را بیاموزید , تنها کافی است که این مجموعه آموزشی را تهیه نمایید و متناسب با هر بخش آن پیش بروید و به تمرین بپردازید و پس از مدتی شاهد پیشرفت زیاد خود خواهید بود .

ورزش زومبا به دلیل تحرک فراوان یکی از بهترین روش ها برای کم کردن وزن و سوزاندن چربی های اضافی بدنتان و تناسب اندام می باشد . این ورزش همراه با موسیقی می باشد که لذت انجام آن را دو چندان می کند . شما نیاز به مهارت خاصی برای یاد گیری این ورزش ندارید , تنها کافی است که گام به گام با این فیلم آموزش پیش بروید و تمرینات خود را مرتب انجام دهید . ورزش Zumba برای اولین بار در سال 1990 توسط یک ورزشکار کلمبیایی به نام Alberto Beto Perez بوجود آمد و کم کم مورد استقبال فراوان مردمانی در سرتاسر جهان قرار گرفت به طوریکه طبق آمارها در 185 کشور جهان بیش از 14 میلیون نفر در کلاس های آموزشی آن در طول هفته شرکت می نمایند .

فیلم آموزشی Zumba شامل 7 بخش مختلف می باشد ، که در هر بخش آن شما شما با استفاده از روش ها و رقص های مختلف به هدف خود خواهید رسید .

دوره های مختلف موجود در این فیلم آموزشی :

STEP BY STEP

در این دوره آموزشی شما با مبنا و پایه دوره آموزشی زومبا آشنا خواهید شد و متوجه می شوید که زومبا دوره ای می باشد برای تمام سنین بدون نیاز به هیچ گونه پیش زمینه ای .

ACTIVATE

در این دوره آموزشی مدرس شما را برای شروع مراحل بعدی آماده می کند . این مرحله متشکل از تمرین های 45 دقیقه ای می باشد ، که برای سطوح ابتدایی کلاس طراحی شده است و بدن شما را برای مراحل بعدی آماده می کند .

RIPPED

در این مرحله مدرس شما را وارد دوره فیتنس مخصوص زومبا می کند که ترکیبی از برنامه های Zumba Toning و Zumba Sentao می باشد .

EXHILARATE

در این مرحله مدرس شما را وارد برنامه ای ترکیبی و ابتدایی از فیتنس و رقص می کند ، که شروع بخش دوم این دوره آموزشی می باشد .

RUSH

این مرحله ترکیبی از برنامه های 20 دقیقه ای تمرینی بسیار مهمی می باشد که بدن شما را برای مراحل بعدی این دوره اماده می کند .

MIX

این مرحله نرکیبی از رقص های مختلف می باشد که بدن شما را برای آخرین مرحله از این دوره اماده می کند .

FITNESS CONCERT

آخرین مرحله از دوره آموزشی زومبا که ترکیب کاملی از رقص و فیتنس به طور پیشرفته می باشد که نتیجه ای از کل این دوره آموزشی می باشد .

قادر به دانلود نیستید؟؟خرید محصول : فیلم آموزش ورزش زومبا
قیمت : 17000 تومان
تعداد DVD این محصول : 6 حلقه

پشتیبانی تلفنی : 09357775453

 

دانلود قسمت ۱ : ZUMBA FITNES EXHILARATE

دانلود قسمت ۲ : ZUMBA FITNESS ACTIVATE

دانلود قسمت ۳ : ZUMBA FITNESS CONCERT

دانلود قسمت ۴ : ZUMBA FITNESS MIX

دانلود قسمت ۵ : ZUMBA FITNESS RIPPED

دانلود قسمت ۶ : ZUMBA FITNESS RUSH

دانلود قسمت 7 : STEP BY STEP

————————————————–

منبع : وبسایت میهن دانلود

پسورد: www.mihandownload.com

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: Saeed-King
نظرات: 3 نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

3 نظر ارسال شده
  1. وی اس تی گفت:

    بسیار عالی و مفید ، مرسی از سایت خوبتون

  2. علیرضا گفت:

    عالی بود ممنون

  3. نوین مبدل تهران گفت:

    به دانلودش میارزید ممنون

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری