DOWNLOAD

قهرمان

نام کتاب :قهرمان عصر ما

نویسنده  و مترجم :میخاییل لرمانتف- مهری آهی

زبان : پارسی

تعداد صفحات:۳۱۳ صفحه

توضیحات : اگر چه جواني و خامي به پندار بسياري، با هم درآميخته اند و بايد جواني طي شود تا دستاوردي شايسته در زندگي داشت، اما کساني هستند که در عين جواني پله هاي ترقي انديشه را درنورديده اند و آنچه حاصل جوانيشان است، پختگي شگفتي دارد. نمونه اينچنين روح‌هاي شگرفي ميخائيل يوريويچ لرمانتف است كه سوم اكتبر سال 1814 ميلادى در شهر مسكو متولد شد. مادرش ماريا ميخايلوونا از خانواده سرشناس و ملاك آرسينيف و پدرش يوري پترويچ لرمانتف، از افسران ارتش بود. در بهار سال 1815، لرمانتف و خانواده‌اش مسكو را به عزم تارخان ترك كردند و بدين ترتيب سالهاي كودكي لرمانتف در تارخان سپري شد.
برای “ دانلود رمان قهرمان عصر ما” از میهن دانلود ادامه مطلب را مشاهده نمایید

بيشتر اطلاعات مربوط به كودكي لرمانتف از يادداشت‌هايي كه بعدها نوشت، به دست آمده‌اند. چنانكه در سال 1830 در جايي مي‌نويسد: «زماني كه سه سال بيشتر نداشتم، ترانه‌اي بود كه اشكهاي مرا جاري مي‌كرد. ترانه‌اي كه مادرم، مادر سرشار از آرامشم برايم به زمزمه مي‌خواند.»

ميخائيل سه ساله بود كه مادرش را از دست داد. اما تراژدي كودكي او در اينجا به پايان نرسيد. او مجبور به تحمل دوري از پدرش نيز شد كه به كروپوتوا رفت. از آن پس سرپرستي لرمانتف را خانواده مادري‌اش و بويژه مادربزرگش بر عهده گرفتند. مشاهدات كودكي لرمانتف در مشاجرات پدر و مادربزرگش خلاصه مي‌شد. مادربزرگ همواره پدر ميخاييل را در مرگ زودهنگام دخترش مقصر مي‌دانست و اين اختلاف، شكاف و فاصله عميقي ميان لرمانتف و پدرش ايجاد كرده بود. مادربزرگ از ابتدا مخالف ازدواج دخترش با مردي بود كه او را به عياشي و ميخوارگي مي‌شناخت؛ اما ماريا و يوري آنچنان دلباخته هم بودند كه از خانه گريختند و در محلي نامعلوم پيمان زناشويي بستند. حاصل اين پيوند پنهاني، ميخاييل بود كه تقريباُ تمام زندگي‌اش در اضطراب و دلهره و درگيري گذشت

download دانلود نرم افزار مدیریت پردازنده های تگرا Tegra Overclock   اندرویددانلود با لینک مستقیم | با حجم 24 مگابایت

password دانلود کتاب ماجراها و سفرهای گالیورپسورد : www.mihandownload.com

url دانلود کتاب ماجراها و سفرهای گالیورمنبع : وب سایت میهن دانلود

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: تیم تولید محتوای میهن‌دانلود
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری