DOWNLOAD

شیطان

نام: شیطان زیر آفتاب

نویسنده : آگاتا کریستی

مترجم : فریدون معمار

تعداد صفحات: ۳۳۶ صفحه

توضیحات : این کتاب ترجمه اثری است با نام Evil under the sun نوشته خانم” آگاتا کریستی “بانوی سرشناس و پیشگام ادبیات پلیسی جهان و خالق شخصیت های داستانی ” هرکول پوارو ” و “خانم مارپل ” که نویسنده آن را در سال های ۱۹۴۰ و ۱۹۴۱ نوشته و در همان زمان نیز منتشرشده است . ترجمه فارسی از روی چاپ چهاردهم کتاب به زبان انگلیسی که در سال ۱۹۷۲ منتشر شده صورت گرفته است ، برای دانلود “رمان شیطان زیر آفتاب” از میهن دانلود ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

درباره نویسنده:

بانو آگاتا کریستی، DBE (به انگلیسی: Dame Agatha Christie, DBE)‏ (زاده ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ – درگذشته ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶) نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود. او با نام مستعار ماری وستماکوت (به انگلیسی: Mary Westmacott)‏ داستان‌های عاشقانه و رومانتیک نیز نوشته‌است، ولی شهرت اصلی او بخاطر ۶۶ رمان جنایی اوست. داستان‌های آگاتا کریستی، بخصوص آن دسته که در باره ماجراهای کارآگاه هرکول پوآرو و یا خانم مارپل هستند، نه تنها لقب «ملکه جنایت» را برای او به ارمغان آوردند بلکه وی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و مبتکرترین نویسندگانی که در راه توسعه و تکامل داستان‌های جنایی کوشیده‌اند نیز معرفی و مطرح نمودند.

آگاتا کریستی در کتاب رکوردهای گینس مقام اول در میان پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب در تمام دوران‌ها و مقام دوم (بعد از ویلیام شکسپیر)در میان پرفروش‌ترین نویسندگان در هر زمینه‌ای را به خود اختصاص داده‌است. تخمین زده شده‌است که یک میلیارد از کتابهای او به زبان اصلی (انگلیسی) و یک میلیارد دیگر در ترجمه‌های گوناگون به ۱۰۳ زبان دنیا به فروش رسیده‌است [۱]. محبوبیت جهانی کریستی به آن درجه‌است که بطور مثال در کشوری چون فرانسه تعداد کتابهایی که از او تا سال ۲۰۰۳ به فروش رسیده بالغ بر۴۰ میلیون جلد بوده‌است.

download دانلود نرم افزار مدیریت پردازنده های تگرا Tegra Overclock   اندرویددانلود با لینک مستقیم | با حجم 4مگابایت

password دانلود کتاب ماجراها و سفرهای گالیورپسورد : www.mihandownload.com

url دانلود کتاب ماجراها و سفرهای گالیورمنبع : وب سایت میهن دانلود


باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: تیم تولید محتوای میهن‌دانلود
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری