داستان این بازی وفادار به یکی از کمیک های لاکپشت های نینجا و البته همانند سریال پخش شده اش می باشد . اما تا الان سازندگان فقط از یک قطب داستان صحبت کرده اند و یک گروه را دشمن نینجاهای ما قرار داده اند . داستان اصلی بازی در مورد گروه دوم دشمنان است ؛ یعنی همان هایی که باعث جهش شدند . ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند . این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود . بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند که جلوی کارهایشان و تبدیل شدن مردم به جهش یافته ها را بگیرند. در داستان ما با فضایی ها و ماده ی جهش زا رو به رو می شویم ، فضایی ها موجوداتی شبیه هشت پا و مغز انسان هستند که درون ربات هایی به عنوان بدن قرار می گیرند. در کنار این فضایی ها و ماده ی جهش زایشان ، مطمئنا ما با خود جهش یافته ها هم رو به رو می شویم ، انسان های بد یا خوبی که جهش می یابند و تبدیل به دشمنان ما می شوند. شردر دومین و همچنین دیرینه ترین دشمن برای گروه نینجای ما است . توضیحات مربوط به این شخصیت در ابتدای متن گفته شده ، پس بهتر است به نوچه های این گونه ی قدرتمند بپردازیم . نینجاهای شردر ، که در تمامی کمیک ها به یک شکل هستند ، تا الان در نمایش های بازی مورد ضرب و شتم چهار لاکپشت قرار گرفته اند . البته بین این نینجاها ممکن است گهگاهی با افرادی قویتر و خاص تر هم رو به رو شوید

شما می توانید این بازی زیبا را در1 DVD در بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با ضمانت و گارانتی میهن دانلود با قیمت 4200 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

مبارزات تا الان به خاطر وجود چهار شخصیت ، جذاب و البته پر تنوع ، خود را نشان داده است . هر کدام از شخصیت ها با سلاح های خودشان به بهترین نحو در مبارزه جان دشمنان را می گیرند و البته از محیط هم برای مبارزه استفاده می کنند . بله درست شنیدید ، محیط بازی تعاملی می باشد و بازیباز می تواند از آن برای کشتن و زند ضربات مختلف بر روی دشمنان استفاده کند . به طور مثال اگر در یک محیط شما با تعداد زیادی نینجا در حال مبارزه هستید می توانید یک میله ی عمودی پیدا کنید و با یک چرخش به دور آن همه را به دیار باقی بفرستید . همچنین می توانید از اسلحه هایی که روی زمین افتاده یا شیشه و بطری های مختلف هم در مبارزات استفاده کنید .

ه طور کلی مبارزات در بازی پخته و غنی می باشد ، هر کدام از شخصیت ها فن ها و ضربات مختص به خود را دارند و با سلاح هایی که دارند متفاوت از هم دشمنان را لت و پار می کنند . همچنین چهار لاکپشت برای خود تمام کننده های و کمبوهای خشن و جذابی هم دارند که با اجرا روی دشمنان کارشان را تمام می کنند و البته وقتی که این کمبو ها در بخش چند نفره ترکیب شود ، دشمنی توانایی مقابله با شما را ندارد .
یکی دیگر از مواردی که به تنوع بازی در کنار بخش مبارزات و تعویض شخصیت ها کمک شایانی می کند ، مبارزه در محیط های مختلف و تعامل با آن می باشد که پیشتر به آن اشاره کردیم . این تعامل با محیط به طراحی خوب محیط ها و بخش های مختلف بازی بر می گردد که سازندگان به خوبی از پس آن بر آمده اند . طراحی محیط ها متنوع ، با جزییات راضی کننده و در عین حال قسمت های زیادی را برای استفاده بازیبازان در مبارزه قرار داده است . محیط ها از قسمت های زیر زمینی ، روی زمنیی و در خیابان ها ، داخل و روی ساختمان ها و … تشکیل شده است که بازی را متنوع تر می کند .

در نهایت باید گفت که Out of the Shadows گرچه داستان جدیدی را بازگو نمی کند ، و ایده ی خاصی را در داستان ندارد و دوباره با قهرمانانی طرف هستیم که زمین را از دست فضایی ها نجات می دهند ولی حضور لاکپشت های خاطره انگیز در آن و همچنین بررسی دوباره ی زندگی اسپلینتر و شردر خود جای بسی خوشحالی دارد . از طرفی دیگر بر خلاف داستان که پیچش خاصی ندارد گیم پلی بازی و مبارزات بسیار پخته و غنی می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و با لاکپشت هایی که از مایکی شروع می شوند و به لئوناردو می رسند خاطرات زیادی را برایتان زنده کند .

توجه :

به دلیل عدم استقبال از این بازی و قدیمی شدن آن لینک های مستقیم آن پاک شده اند

 

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: Saeed-King
نظرات: 6 نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

6 نظر ارسال شده
  1. عارف ک گفت:

    با عرض معذرت باید بگم لینک اول قابلیت رزوم نداره ….. مدیرجان میدونی که اینترنت همه ماها ذغالیه و اسمش فقط پر سرعته ، اگه همین رزوم هم نباشه که دیگه واویلا …. اگه اصلاح بکنید ممنون میشم ……

  2. nima گفت:

    crc error dar zaman exteract (wrong password

  3. ebi گفت:

    سلام موقع واردکردن پسورد پیغام زیر ظاهر میشه .ریپیر هم کردم فایده نداشت .لطفا راهنمایی کنید
    ! C:\Users\EBI\Downloads\Compressed\Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT-MihanDownload.com.part1.rar: CRC failed in the encrypted file Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT-MihanDownload.com\flt-oots.iso. Corrupt file or wrong password.

  4. hosein گفت:

    سلام ببخشید وختی میخام بخش دوم رو از وین رر خارج کنم ارور میده
    diagnostic messages بالای ارور اینو نوشته

    متن ارور
    C:\Users\Net\Downloads\Compressed\Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT-MihanDownload.com.part2.rar: You need to start extraction from a previous volume to unpack Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT-MihanDownload.com\flt-oots.iso

  5. پوریا گفت:

    آدمین این بازی رو 4 نفره میشه بازی کرد اونم با دسته؟

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری