دانلود بازی شرلوک‌هولمز دختر‎‌شیطان Sherlock Holmes:The Devil's Daughter برای کامپیوتر

به همراه نقد کامل بازی و گیم پلی  اختصاصی از  میهن دانلود

بازی شرلوک‌هولمز دختر شیطان Sherlock Holmes:The Devil’s Daughter جدید ترین نسخه از سری بازی های شرلوک هولمز است .  بازیهای رایانه ای فقط در مورد اقدام کامل و بی امان نیازمند تمرکز کلی و واکنش های لیزرتیز نیست – اگرچه بازی هایی که همه آنها را ارائه می کنند تمایل به درگیر شدن در محل مورد توجه و تماشای عموم دارند. گاهی اوقات ما چیزی کمی جدی تر را طلب می کنیم، که شاید مغز بیشتر از رفلکس ها عمل کند. که تقریبا به اندازه شرلوک هولمز است: دختر شیطان در 10 ژوئن برای پلی استیشن 4 و PC ارائه خواهد شد. شاید تعجب آور است که بازی های قبلی شرلوک هولمز واقعاً اسیر تخیل عمومی نبودند – با این همه، چه کسی تقلید از کاراگاه داستانی عجیب و غریب بسیار دوست داشتنی را تصور می کرد؟ به خاطر آورید، پیشینیان دختر شیطان می توانست به جدی گرفتن بیش از حد گیم پلی متهم شود: آنها به طور کلی بازی های ماجراجویی نقطه و کلیک نسبتا استاندارد و در نتیجه به وضوح نادرست و غلطی بودند.
با این حال، آخرین تلاش از خود سرزنشی به نام French developer Frogwares سخت کار می کند تا تجربه گیم پلی جذاب تری را ارائه کند. بر روی Epic’s Unreal Engine 3 اجرا می شود و همانطور که ما در طول چند ساعت بازی کردن با اولین مورد این بازی دریافتیم، برخی از سکانس های اکشن را همراه با سرنخ های آشنا و استنباطی تر بیش از حد ترکیب می کند.

دانلود بازی شرلوک‌هولمز دختر‎‌شیطان Sherlock Holmes:The Devil's Daughter برای کامپیوتر

شرلوک‌هولمز دختر شیطان Sherlock Holmes:The Devil’s Daughter ترکیبی از مکانیک گیم پلی

قبل از اینکه ما بازی شرلوک‌هولمز دختر شیطان را شروع کنیم، نماینده ای از Bigben Interactive، ناشر اینبازی، نکات برجسته را با در میان گذاشت و از طریق یک نسخه ی نمایشی طراحی شده برای نشان دادن مکانیک گیم پلی زیبا و متنوع آن شتافت. او توضیح داد که دختر شیطان شامل پنج مورد است، که هر کدام باید سه تا چهار ساعت طول بکشد – که بین 15 تا 20 ساعت به گیم پلی اضافه می کند که قابل قبول است اگر بیش از حد قابل توجه نباشد.
طرفداران شرلوک هولمز ممکن است به طور کامل این واقعیت را تأیید نکنند که دختر شیطان نمی ترسد که از آثار کانن دویل منحرف شود. به عنوان مثال، بازی شرلوک‌هولمز دختر شیطان  با ورود یک دختر جوان به نام کیتلین آغاز می شود که، ما متوجه می شویم دختر تحت سرپرستی شرلوک است و در خیابان بیکر 221B ساکن خواهد شد. حداقل خانم هادسون و دکتر واتسون همراه با ولگردان خیابان بیکر حاضر و درست هستند، – که برخی از آنها شما را گهگاه وادار به بازی می کنند.

php8cujtz

تقلید Frogwares از خیابان بیکر 221B قابل تشخیص پر از جزئیات دوره ای قانع کننده و درهم و برهمی است که امیدواریم آنها را بیابید. از اینجاست که شما می توانید به اتاق خواب شرلوک دسترسی داشته باشید، که در آن او می تواند پنهان شود، و آرشیو بزرگ خود را که شامل انبوهی از روزنامه ها و کتابخانه بزرگ مرجع است با اطلاعات مورد ابهام پر کند. به علاوه شما توبی، کاراگاه وفادار هولمز را می یابید، که بخشی بازی مخصوص به خود را دارد. نقشه لندن بر روی دیوار نیز به هولمز اجازه می دهد تا سریع به تمام نقاط که در طول تحقیقات او پدیدار می شوند، سفر کند.

 

phpnzg9cd

در مورد این نسخه ی نمایشی از پیش نمایش داده شده، که از مراحل بعدی بازی گرفته شده، مراکز در ورود یک بازیگر باشکوه پرگوشت آمریکایی به نام اورسن وایلد تمرکز می کند که نیز به منظور بررسی هولمز برای بازی با او بر روی صحنه در آینده در خیابان بیکر 221B ساکن می شود. ورود اولیه او یکی از توانایی های هولمز را به نمایش گذاشت: هر زمان که شما یک شخصیت جدید را ملاقات کردید، می توانید ظاهر آنها را با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار دهید، نتیجه گیری در مورد شخصیت آنها را از آنچه در می یابید، انجام دهید. اغلب چندین نتیجه ممکن از یک نشانه بصری وجود دارد، بنابراین شما مجبور به انتخاب هستید.

 تصاویری از محیط بازی Sherlock Holmes:The Devil’s Daughter

لینک دانلود:

download دانلود بازی River City Super Sports Challenge All Stars Special برای کامپیوتردانلود با لینک مستقیم ( لینک دانلود به زودی )

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: ارجمندی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری