به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند

Hellblade یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک اکشن بوده که توسط استودیوی انگلیسی نینجا تئوری در دست ساخت است و قرار است در تاریخی نا مشخص در اواسط سال 2017 ، برای پلی‌ استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز منتشر شود. این بازی ابتدا قرار بود به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌ استیشن ۴ منتشر شود ، اما مدتی بعد نینجا تئوری خبری مبنی بر عرضهٔ این عنوان بر روی رایانه‌ های شخصی را نیز آشکار ساخت. Hellblade همانند بازی شمشیر آسمانی پیچیده و شیطانی به نظر می‌ رسد و همچنین نام بازی « Hellblade » ، به طور مستقیم نقطه مقابل آن است و در هر دو عنوان از شخصیت‌ های مؤنث به عنوان شخصیت اصلی و ناجی سر نوشت استفاده شده‌ است . در ادامه برای دانلود ، مشاهده جدید ترین تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن دانلود همراه باشید .

Hellblade ابتدا قرار بود تنها برای کنسول بازی پلی استیشن 4 عرضه شود اما تامیم آنتونیادیز سرپرست استودیو سازنده بازی با اشاره به این موضوع که رایانه‌ های شخصی یک سطح آزادی بالایی را در اختیار طراحان قرار می‌ دهند اعلام کرد که ما قصد داریم ابتدا تمام کار هایی که می توانیم را ، برای ساخت بازی Hellblade انجام دهیم و پس از آن یک مقایسه میان کنسولی با عنوان AAA خواهیم داشت . در این صورت حتما می توانیم به بهترین نتیجه ممکن برسیم . از نظر تامیم آنتونیادیز کنسول ها در حقیقت همان راه کامپیوتر های شخصی را ادامه می دهد اما تا حد بسیار زیادی از آنها عقب تر هستند . سازنده این بازی همچنین اعلام کرده که به دلایلی که گفته شد حتما پیش از ارائه نسخه نهایی  یک نسخه آزمایشی برای کامپیوتر های شخصی عرضه خواهند کرد و آنها این موضوع را در تقویم انتشار Hellblade گنجانده اند .

کارگردان هنری بازی هل‌ بلید نیوگز جیبویر است او پیش از این یک تجربه موفق در بازی Heavenly Sword با استدیو نینجا تئوری داشت اما او پس از این بازی از نینجا تئوری جدا شد و حالا پس از سالها دوباره به این استدیو بازگشته تا کار بازی هل‌ بلید را به پایان برساند .

بازی هل‌ بلید طوری طراحی شده که گیمر را ساعت ها مشغول به خود خواهد کرد . مبارزات و رقابت های گسترده ای در بازی وجود  دارد که گیمر ها را به چالش خواهند کشید . مبارزاتی که با الهام از بازی‌ های مبارزه‌ ای تن به تن طراحی شده اند . استدیو نینجا تئوری در این باره اعلام کرده که در هیچ کدام از مراحل بازی گیمر با تعداد بسیار زیادی از دشمنان مواجه نخواهد شد و او در هر مرحله بصورت همزمان نهایتا با سه یا چهار نفر مبارزه خواهد کرد البته  باید بدانید که برای پیروزی در مراحل بازی هل‌ بلید باید با فکر از تاکتیک های ویژه ای استفاده کنید . گفته شده که دوربین از نمای بالای شانه تصاویر را ارائه خواهد کرد که این موضوع باعث می شود بازیکن احساس نزدیک تری به قهرمان بازی داشته باشد .

بصورت کلی باید گفت که Hellblade یک بازی فنی و تکنیکی است . در این بازی خبری از حمله فوجی از دشمنان به سمت شما نیست طوری که مجبور باشید با سرعت بسیار زیاد و فشار بالا روی دکمه های کنسول خود ضربه بزنید . در بازی هل‌ بلید شما باید با خوش فکری تمام از سد سه یا چهار نفره دشمنان عبور کنید .

داستان بازی Hellblade بر اساس اساطیر سلتی ( اسطوره‌ای است مبتنی به چندخدایی اقوام سلت، که به شکل دین مردمان سلت در عصر آهن بروز یافت. ) بوده و شخصیت اصلی آن دختری به نام سنوئا است که اقدام به انجام سفری به جهان‌ زیرین و عالم اموات می‌ کند.

از نظر بسیاری از منتقدان داستان بازی Hellblade حقیقتا شگفت انگیز است . البته تصاویر و تریلر های منتشر شده از این بازی این موضوع را کاملا تایید می کنند . اما در این میان چیزی که نگران کننده است تاریخ دقیق عرضه این بازی می باشد . بازی هل‌ بلید برای نخستین بار با عنوان یک بازی مستقل در نمایشگاه  گیمزکام 2014 معرفی شد و از آن زمان همچنان در حال ساخت است . ابتدا قرار بود بازی در سال 2016 عرضه شود اما در ابتدای این سال استدیو نینجا تئوری طی یک بیانه ای اعلام کرد که انتشار بازی تا سال 2017 به تاخیر افتاده است .

جالب است بدانید استدیو نینجا تئوری برای ساخت بازی Hellblade از تکنولوژی های نوینی در ضبط حرکات به صورت Real-Time و ساخت تعداد زیادی از انیمیشن‌ های صورت استفاده کرده است . همچنین این استدیو یک قرار داد همکاری با اپیک گیمز برای ساخت صحنه‌ های سینمایی دارد . از این رو باید گفت که با یک بازی شگفت انگیز مواجه هستیم که بسیار گسترده بوده ، داستان بسیار جذابی دارد و تکنولوژی های بسیار جدیدی نیز در آن بکار رفته است .

تصاویری از محیط بازی Hellblade

لینک دانلود:

به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند

 

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: ارجمندی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری