امروز در سایت میهن دانلود شما را با یک بازی کم نظیر و محبوب و سرشار از خنده آشنا خواهیم کرد . نام این بازی Piggly می باشد یک بازی شاد با رنگ آمیزی و صداگذاری زیبا که حسابی دلتان را خواهد برد . اگر از بازی های معمولی و تکراری خسته شده اید ، این بازی بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود .
شما در این بازی در نقش یک خوک صورتی هستید که وظیفه دارید برای بچه هایتان سیب جمع کنید . در هر مرحله شما باید برای جمع کردن سیب وارد یک جنگل یا کوه یا … شوید ، از درخت ها بالا بروید ، از رودخانه ها بگذرید ، با دشمنان بجنگید و سرانجام سیب های جمع شده را به سمت خانه هدایت کنید .
محیط شاد بازی ، صداگذاری خنده دار ( به خصوص هنگام مردن) و داستان جالب و مرحله های زیاد از خصوصیات منحصر به فرد این بازی است . محبوبیت این بازی به قدری بالا بود که نسخه ی یک ساعته ی آن (کرک نشده) ملیون ها بار از سایت سازنده دانلود شده است. این بازی با دارا بودن محیطی شاد و موسیقی متن خنده دار و سبک ساده و لطیف ، برای کودکان نیز بسیار مناسب و هیجان انگیز خواهد بود و در عین حال یک بازی درگیر کننده برای بزرگسالان هم می باشد .

شما عزیزان میتوانید جدیدترین نسخه ی این بازی را به صورت فول ورژن ، به همراه ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی در ادامه مطلب دریافت کنید .

ویژگی ها :
– گرافیک شاد و دوست داشتنی
– صداگذاری بامزه و متنوع
– 4 فصل متفاوت ، هر فصل با موضوع و مکان و مسابقه های متفاوت
– دارا بودن 32 مرحله
– 16 میوه و جایزه ی مختلف
– دارای میوه ها و مکان های مخفی
– مناسب برای کودکان
– سرشار از خنده و کاربرپسند
– و ….

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: اسماعیل نژاد
نظرات: ۱ نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

1 نظر ارسال شده
  1. اسماعیل نژاد گفت:

    امید هستم واقعآبرنامه های جالبی دارین خیلی دوستون دارم موفق باشین

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری