دانلود آلبوم همه چراغ های کوچک All the Little Lights پسنجر

دانلود آلبوم جدید پسنجر All the Little Lights  را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم .این آلبوم در چارت‌های در رتبه اول و در چارت‌های هلند، استرالیا، دانمارک، اتریش، فلاندرز، آلمان، سوئیس، نیوزلند، نروژ جزو ده آلبوم اول قرار گرفت. پسنجر یا مایکل دیوید روزنبرگ ، خواننده سبک فولک راک بریتانیایی  متولد ۱۷ می ۱۹۸۴ که بیشتر با نام پسنجر (به معنی مسافر) شناخته می شود و پیشتر در گروه خودش به عنوان خواننده و شاعر فعالیت داشت ( تا سال ۲۰۰۹ ). موفق ترین تک آهنگ وی رهایش کن (به انگلیسی Let Her Go) نام داشت که در بسیاری از کشورها به عنوان پرفروش ترین موسیقی قرار گرفت.روزنبرگ متولد ۱۷ می سال ۱۹۸۴ میلادی است او در شهر برایتون اند هوو به دنیا آمد . روزنبرگ مادری انگلیسی و ‍‍پدری آمریکایی دارد . پدر او جرارد روزنبرگ اصالتا اهل واینلند، نیوجرسی است ، خانواده پدری او یهودی هستند . پسنجر در دوران جوانی نواختن گیتار کلاسیک را آموخت و در بین ۱۴ تا ۱۵ سالگی شاعری را شروع کرد. او به عنوان یک آشپز کار می کرد و اوقات فراغت خود را با نواختن گیتار و نوشتن متن موسیقی پر می کرد ،‌ مایکل در دوران مدرسه شاگرد خوبی نبود زیرا اکثر اوقات خود را صرف نواختن موسیقی میکرد تا این که در سن ۱۶ سالگی مدرسه را رها کرد . مایکل پس از رها کردن مدرسه به دنبال موسیقی رفت و در انگلیس و استرالیا اجرای خیابانی داشت . او هنوز در برایتون زندگی میکند و یکی از طرفداران باشگاه فوتبال آرسنال است.

پدر پسنجر یک کارگر تولید فیلم بود او فرزندش را در سال ۲۰۰۱ میلادی به جیم کاتو که یکی از اعضای گروه بریتانیایی فیتلس بود معرفی کرد . جیم کاتو نیز او را به کمپین حمایت های ملکه از مردم برمه که در لندن بود فرستاد .

روزنبرگ اولین اجرای خود را در سن ۱۶ سالگی انجام داد . او گروه موسیقی پسنجر را به همراه آندره فیلیپس در زادگاهش و در سال ۲۰۰۳ میلادی تاسیس کرد. اولین و تنها آلبوم این گروه در سال ۲۰۰۷ و با نام استراحت مرد شرور منتشر شد . روزنبرگ در حال مهیا کردن متن آلبوم (چهار اسب) بود ، البومی که آندره فیلیپس آن را نوشته بود که گروه پسنجر در سال ۲۰۰۹ از هم پاشید.

پس از هم پاشیدن گروه پسنجر ، روزنبرگ درصدد حفظ نام پسنجر برآمد ، او به عنوان یک اجراگر موسیقی در خیابان پرداخت . اولین اثر هنری او در سال ۲۰۰۹ میلادی در استرالیا رخ داد تا اینکه او آلبوم خود را به نام wide eyes blind love را منتشر کرد. او طرفداران و دنبال کنندگان زیادی را در استرالیا بدست آورد.
آلبوم بعدی مایکل با نام پرواز کلاغ در استرالیا ضبط و منتشر شد . او به یکی از استودیوهای مستقل استرالیا پیوست که خوانندگان معروف استرالیایی اکثرا عضو آن بودند و توانست با بسیاری از آنان همکاری کنند.
در ۲۶ مارس سال ۲۰۱۴ میلادی مایکل روزنبرگ از پنجمین آلبوم استودیویی خود خبر داد . او آلبوم نجوا کردن را در ۹ ژوئن سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر کرد .

لینک دانلود:

download دانلود بازی River City Super Sports Challenge All Stars Special برای کامپیوتردانلود با لینک مستقیم

باکس دانلود
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: ارجمندی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری